Waar ben jij nostalgisch naar?

Oh boy. En ik zoeken op de achterkant van de P-magazine naar een schone achtergrond om te downloaden of een ringtone aan te kopen. Dat bleef dan 2 jaar dezelfde natuurlijk want dat kostte veel geld.
Zo dus;

t4hd1t0ui3t21.jpg

En toen dan de beginnende Android modellen kwamen kon je allemaal rare jailbreak dingen proberen, custom launchers etc installeren om een coole animatie te krijgen als je van scherm wisselde. Waar is de tijd.
Dat kan nog steeds hoor :unsure:

Dat kan nog steeds hoor :unsure:

I know! Maar toen was het super cool om te doen omdat de standaard launchers vaak redelijk basic waren. Nu kan je bij veel standaard launchers al met animaties spelen etc en is de charme er wat van af.

Tijd terug met kameraad nog een gesprek gehad over de Energy drankjes van vroeger. +20jaar geleden. 1 daarvan was Bomba (en blue jeans bv) .. In de week voor het eerst in al die jaren nog eens in de winkel zien liggen.
IMG-20230912-121912.jpg

Oh boy. En ik zoeken op de achterkant van de P-magazine naar een schone achtergrond om te downloaden of een ringtone aan te kopen. Dat bleef dan 2 jaar dezelfde natuurlijk want dat kostte veel geld.
Je kon ook ringtones zelf maken op je gsm. Dan was het zoeken op internet naar die juiste toetsencombinaties.

Nostalgie naar de spontane dansjes op de boerenfuifjes als deze 2 bangers draaiden.

Bij deze draaien van elleboog tot elleboog.

De special edition DVD's van de Lord of the Rings trilogie.

Die heb ik tal van keren bekeken, samen met de making off van alle kostuums, maquettes, art
Maar het vetste was toch de films allemaal nog eens bekijken met de commentaren van de verschillende cast en crew-leden. Good times.

Nu luister ik naar dit:

Btw wat een hel tegenwoordig om een afbeelding te posten? Directe links van het internet lukken niet, uploads naar imgur lukken niet...

Laatst bewerkt:
De eerste seizoenen van “help mijn man is een klusser”

Dat was gewoon tv goud. (Sommige venten die echt gewoon van hun vrouw vanaf wilden en daarom thuis niet meer verder deden)

Waar zou ik dat ergens online kunnen vinden?

Nostalgie naar de spontane dansjes op de boerenfuifjes als deze 2 bangers draaiden.
Ik herinner me wel spontaan hoe ik als prepuberaal mannetje die zonder ritme dansende zangeressen eigenlijk wel aantrekkelijk vond :unsure:

Op vlak van boerenfuiven denk ik spontaan aan "flieg met me meej naajr de reejgenboogh!!"

Neogeo, Nokia telefoons.
2takt brommers.
De mooie alienware desktops.
Het uitgaan en snacht's in de zomer met de brommer naar huis in een Tshirt lol

Terug
Bovenaan