Kort na de crowdfunding stonden er veel op Tweedehands tegen een meerprijs. Nu kan ik ze niet meer vinden.Amai. Dat is dus wat ik ook zoek voor de jongste hier.
Die is zot van Jommeke
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kort na de crowdfunding stonden er veel op Tweedehands tegen een meerprijs. Nu kan ik ze niet meer vinden.Amai. Dat is dus wat ik ook zoek voor de jongste hier.
Die is zot van Jommeke
Vorige week deze nog even gespeeld, stond tussen de games die Netflix heeft.MOHAA/Spearhead in MP
Heel toevallig op dit kanaal gekomen. Sommige van die dingen brengen u zo hard terug in de tijd...
games die Netflix heeft
Vorige week deze nog even gespeeld, stond tussen de games die Netflix heeft.
Ja dit!Zo bij iedereen in het straat 1 voor 1 langsgaan om de kameraden "op te halen". Dan naar de beek om kikker(visje)s te gaan vangen. Af en toe van thuis lucifers meesmokkelen om vuurke stook te gaan doen. Tunnels maken in het koren en dan gaan lopen van de boer. Kampen maken in het naburige bos.
Een stijve elektriciteitsbuis, papieren pijltjes maken en dan de buurt "terroriseren"
... eenvoudige dingen die je precies bijna niet meer ziet omdat de meeste gasten te veel binnen zitten/of omdat veel ouders te overbezorgd geworden zijn.
Bekijk deze video op Facebook https://fb.watch/pnCdE_Mkgb/?
) naar dancing mac queen te Borgloon geweest. coladopje + water "aftrekken" ook niet, voor de rest wel heel herkenbaarIn dees filmke gewoon alles, behalve de cola in het dopje
Bekijk deze video op Facebook https://fb.watch/pnCdE_Mkgb/?

. (Maandagochtend gaan zwemmen was dan ook weer het einde vd wereld
)Ik vroeg me gisteren nog af of dat nog bestaat; blijkbaar wel dusNog eens sinds heeeel lang geleden (dikke 20jjaar) naar dancing mac queen te Borgloon geweest.
Nog niks veranderd. Serieus diep in het glas gekeken en goed rondgesprongen alsof ik nog 20 was.
Resultaat; hele dag op de zetel met een kater en pijnlijke benen.
‘I’m getting too old for this shit!’

En trekt nog steeds een pak volk.Ik vroeg me gisteren nog af of dat nog bestaat; blijkbaar wel dus![]()
Kort na de crowdfunding stonden er veel op Tweedehands tegen een meerprijs. Nu kan ik ze niet meer vinden.
Het gaat hier niet over de collectie van 300 gebundelde albums, maar over 275 albums om de 60e verjaardag van Jommeke te vieren.![]()
② Jommeke speciale collectie — Stripverhalen — 2dehands
serie 1 - 275 avonturen gebundeld in 55 boeken.Gelezen, redelijke staat.NB: boek Nr 44 is niet inclusief275€www.2dehands.be
Ik heb die destijds 2de-hands gekocht voor 175€.
Ik kan de plastiek nog rieken.Mighty Max speelgoed
Ow nu je het zegt. Ik heb altijd gedacht dat dat dezelfde verzamelbundel was.Het gaat hier niet over de collectie van 300 gebundelde albums, maar over 275 albums om de 60e verjaardag van Jommeke te vieren.