DiffieHM
Well-known member
Ik herken wel vele van de kleine dingetjes die hierboven vermeld werden. Als ik erover nadenk ben ik de laatste tijd vooral nostalgisch naar de jaren '80 en '90, respectievelijk mijn kinder- en tienerjaren. Het leven was toen gewoon zo veel simpeler (en niet alleen omdat ik toen nog geen verantwoordelijkheid moest dragen). Er was veel minder keus in alles (geen keuzestress!!!) en je kon ook vaak je tijd nemen om iets te doen, te leren.
Vandaag de dag is alles zo haarfijn uitgekiend, alles moet zo effectief mogelijk gebeuren, alles gaat zo snel, elk laatste druppeltje moet eruit geperst worden.
En ik ben een sucker voor alles wat met technologie te maken heeft, dus het is momenteel een fantastische tijd om te leven (en zeker wanneer je een beetje geld hebt
). Maar toch zou ik alles direct terug opgeven om de sfeer van vroeger terug te krijgen.
Ik herinner me vroeger dat ik het vreemd vond dat dertigers en veertigers zo dweepten met de jaren 60 en 70. Maar nu begin ik dat meer en meer te begrijpen. Denk dat ik gewoon een oude zak aan het worden ben
Vandaag de dag is alles zo haarfijn uitgekiend, alles moet zo effectief mogelijk gebeuren, alles gaat zo snel, elk laatste druppeltje moet eruit geperst worden.
En ik ben een sucker voor alles wat met technologie te maken heeft, dus het is momenteel een fantastische tijd om te leven (en zeker wanneer je een beetje geld hebt
). Maar toch zou ik alles direct terug opgeven om de sfeer van vroeger terug te krijgen.Ik herinner me vroeger dat ik het vreemd vond dat dertigers en veertigers zo dweepten met de jaren 60 en 70. Maar nu begin ik dat meer en meer te begrijpen. Denk dat ik gewoon een oude zak aan het worden ben

.