Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idem, destijds een 30-tal exemplaren in de vuilnisbak gekieperdHeb al serieus overwogen hier een bod op te doen (een collectie PC-gameplay magazines) (https://www.marktplaats.nl/v/boeken...lationId=fa18e761-7e97-4d57-afa2-aef4d183d7e9).
Zelf een tijdlang zo'n collectie gehad (2007-2009) en die dan later weggegooid.
. Was een mooi vormgegeven magazine, straalde een zekere klasse uit met dat blinkend, hard papier.
Daartussen nog wat PC Power/CD-I/PC Plus/PC Gamer... magazines in de verzameling. Toch wel een zekere nostalgie die ik moeilijk kan wegdoen.Klopt, buigen zich nu over alle consoles. Dus niet enkel pcgaming.PC Gameplay dat was echt gewoon top kwaliteit, grafisch, naar papier, naar inhoud... dat was een magazine zoals er geen andere waren. En dat allemaal vanuit de stille Kempen. Blijkbaar nog altijd maar nu heet het gewoon gameplay.

Toch ne choquerende twist toen ze de PC lieten vallen imo. Al snap ik die evolutie zeker.Ah de (PC-)Gameplay
Hoewel ik het meeste game nieuws online lees blijf dit toch mijn maandelijks leespleziertje voor in de zetel/bed.
(Beginnen verzamelen/lezen van editie ~37 tot nu)
Vroeger een abonnement op gehad, massa's demo's elke maand.PC Gameplay dat was echt gewoon top kwaliteit, grafisch, naar papier, naar inhoud... dat was een magazine zoals er geen andere waren. En dat allemaal vanuit de stille Kempen. Blijkbaar nog altijd maar nu heet het gewoon gameplay.
).Ja die black and white herinner ik me ook nog. Ook een review van age of empires die ik altijd maar opnieuw las met prachtige foto’s. Zo herinner ik me ook een cover met Turok op geweldig. Wat een tijd.Vroeger een abonnement op gehad, massa's demo's elke maand.
En ook interessante dingen naast de previews en reviews: ik herinner me bv het dagboek van een Lionhead medewerker over de reilen zeilen daar tijdens de ontwikkeling van Black & White. Of een artikel over hoe je eigen LAN te maken (UTP of ne COAX ring).
Nu koop ik alleen nog elk jaar de zomerspecial.
Ja die black and white herinner ik me ook nog. Ook een review van age of empires die ik altijd maar opnieuw las met prachtige foto’s. Zo herinner ik me ook een cover met Turok op geweldig. Wat een tijd.
De beste zorgeloze tijden ooit van mijn jeugd toen.
Ik was altijd aan het dromen over de 12V die "in mijn tijd" niet meer verkrijgbaar waren (ik moest het dan doen met de 9V trains, waarmee ik mij ook rot heb geamuseerd). 
Ik open een speciaal topic in 'Games General' over (oude) magazines. Stay tuned!Mag ik hier screens posten van PC Gameplaypagina's uit de jaren 90?
Hebbeonlangs ook een usb stick uitgebracht met alle magazine's digitaal op, heerlijke nostalgie om alles terug te lezen en over hoe ze toen over bepaalde consoles/games dachten.en de Power Unlimited dan, dat magazine volledig over games. ook heerlijk. wel vanuit NL dacht ik.