Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij mij was da nog matchboxIk kreeg vandaag ineens een flashback naar de speelplaats, waar we op het grasplein (waar er een stuk gewone grond was) zo parcours maakten in zand voor onze Hotwheels auto’s.

Ja dat bedoelde ik.Bij mij was da nog matchbox![]()

Tien Frank voor een zakske. Was voornamelijk van de voetbal dat ik ze verzamelde.Transformers, TMNT, sneeuw idd en de gevechten op straat met sneeuwballenmijn verzameling HE-Man en GIJOE
Toen winters nog echt winter waren. En mijne pa met de houten slede me naar school bracht
Echte oldskoolers gebruikten altavistaDat mijn vader mij moest leren wat Google was.
)
Jij spreekt over makkelijk, ik spreek over simpel:Dat is eigenlijk maar hoe je het bekijkt.
De IT heeft enorme sprongen gemaakt, waardoor het langs 1 kant inderdaad allemaal complexer geworden is. Er zijn nu volledige ecosystemen en techstacks. Maar langs de andere kant heeft het ook veel voor een developer versimpeld.
Features in IDEs waar ik niet meer zonder zou kunnen of one-click cloudhosting of universeel vastgelegde protocollen bijvoorbeeld.
2) als iets of iemand alleen het noodzakelijke heeft
Voorbeelden: `een simpel huisje`,
`simpel gekleed gaan`Synoniem: eenvoudig
Nee, ik spreek ook over versimpeld.Jij spreekt over makkelijk, ik spreek over simpel:
Van zulke zaken kan ik smullen:
Ah , de Hasseltse trioscoop aan de TT wijk. Als je daar op zondagavond naar de film ging zat je meestal alleen in de zaal. Nooit veel vd films gezien als ik een vriendin meenam.Met mijne kameraad ( die een luchtkarabijn had) doosjes kogels gaan kopen in de legerstock om dan op vogels en flessen te schieten ( nooit een vogel knn raken)
de free record shop, christiansen speelgoedwinkels, de cinema ik hasselt stad waar we toen drie keer naartoe gereden waren om ET te gaan zien en drie keer terug naar huis konden wegens volzet![]()

Die christiansen bestaat niet meer denk ik. Toch niet in Hasselt en omstreken.Ah , de Hasseltse trioscoop aan de TT wijk. Als je daar op zondagavond naar de film ging zat je meestal alleen in de zaal. Nooit veel vd films gezien als ik een vriendin meenam.
En die Christiaensen , is dat nu niet van een grote keten? Net zoals modelbouw Broeckx. Was het hoogtepunt van m'n dag als ik met de moeder mee moest gaan kleding shoppen. Uren kon ik naar die treintjes en auto's kijken. Maar voor een 8 jarige was dat gewoon niet te betalen.
Nu nog niet trouwens.![]()
). Uitkijken naar die woensdagmiddag omdat je dan met je pa naar de speelgoedwinkel mocht om eindelijk na lang sparen dat ene spelletje te kunnen/mogen kopen bijvoorbeeld. Of uitkijken naar Sinterklaas en afwachten of je dat ene cadeau'tje ging krijgen.Nee Broeckx is al een dikke 10 jaar dicht. Of hij is verhuisd. Dat was vroeger ook het hoogtepunt als we eens in Hasselt gingen winkelen.Broeckx bestaat nog he?
Zat Christiaensen ook niet in Bilzen? Of wat dat iemand anders.
Dat werd uitgebaat door een vrouw met een hese stem. Altijd heel vriendelijk.