Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah. Gij kunt nog vrienden terugvinden tussen al die reclame op fb?De goeien ouwen tijd dat er nog geen filmpjes op Facebook te vinden waren. De goeien ouwen tijd dat ik effectief de status updates van mijn vrienden kon lezen.
Ah. Gij kunt nog vrienden terugvinden tussen al die reclame op fb?
Miljaar. Dat heb ik blijkbaar gemist.Trampoline girls op Kanaal Twee.
Pro wrestling op Kanaal Twee ja.Trampoline girls op Kanaal Twee.
Maar daar kijk ik vandaag gewoon nog steeds naar.
Ik had dat met optredens van Milk Inc/2 Fabiola en dergelijke in Tien om te zien ofzo.Oja, en die heerlijke naïviteit: bij het horen van een liedje op de radio ervan uitgaan dat die band/zanger(es) daar telkens in de studio live van jetje aan het geven is. Veel werk bij de Ultratop 30![]()

Van Hengelhoef nog dit filmpje gevonden:Van Hengelhoef vind ik alleen een heel oude foto:
Hengelhoef. Man, die wildwaterbaan had daar zijn naam niet gestolen.Van Hengelhoef nog dit filmpje gevonden:
Voor alle niet Limburgers (artikel is betalend, maar de video kan de bekijken)Hengelhoef! Waar je echt een man werd door die wildwaterbaan. Lekker zwemmen of verzuipen.
Alsook, toendertijd mijn zwembroek/short kwijtgeraakt door die onderstroom :/
Nog poosje liggen wachten op het einde van die baan in de hoop dat het letterlijk zou aanspoelen en de redder maar fluiten/roepen dat ik eruit moest.
ik mee mij nog te herinneren dat er een aantal jaren geleden een filmpje rondging van een koppeltje dat zat de vogelen in de wildwaterbaan.Hengelhoef! Waar je echt een man werd door die wildwaterbaan. Lekker zwemmen of verzuipen.
Alsook, toendertijd mijn zwembroek/short kwijtgeraakt door die onderstroom :/
Nog poosje liggen wachten op het einde van die baan in de hoop dat het letterlijk zou aanspoelen en de redder maar fluiten/roepen dat ik eruit moest.
Opt einde van die wildwaterbaan zat toch die schans omlaag die daar eindigde in die gruwelijke vortex-of-death.ik mee mij nog te herinneren dat er een aantal jaren geleden een filmpje rondging van een koppeltje dat zat de vogelen in de wildwaterbaan.
en ik denk dat iedereen uit de regio wel iemand kent die een horror verhaal kan vertellen over de wildwaterbaan.
in mijn herinnering was het vooral het beginstukje een vieze vortex waar ge als kind maar blijft in ronddraaien, dus als ge nog binnen zijt. Nu laatste keer dat er was geweest is ook meer dan 20 jaar geleden.Opt einde van die wildwaterbaan zat toch die schans omlaag die daar eindigde in die gruwelijke vortex-of-death.
Zat wel in een zwemclub, maar als 10-jarige heb ik daar onderwater ook eens in ne loop gezeten waar ik niet uit geraakte. Dat was ne erg nipte, gewoon geluk gehad dat die vortex mij uitgespuwd heeft, want de zuurstof was bijna op.
Wel doodleuk terug naar het begin gegaan en terug de wildwaterbaan in, want 10 jaar en kind van de '90's dus tja

Inderdaad. Dieper dan je denkt. Je springt erin en je benen raken nooit de grond door die onderstroom.in mijn herinnering was het vooral het beginstukje een vieze vortex waar ge als kind maar blijft in ronddraaien, dus als ge nog binnen zijt. Nu laatste keer dat er was geweest is ook meer dan 20 jaar geleden.