Aach, welkom bij de club.Not at all hoor
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aach, welkom bij de club.Not at all hoor

Eentje in monokini? Die zie je ook niet meer.Mijn vriendin heeft vanop haar vakantie bestemming een ouderwetse postkaart opgestuurd naar mij.
Ook pure nostalgie
Nee met een halfnaakte man op.Eentje in monokini? Die zie je ook niet meer.
Het Land van Hoogland
die intro![]()
hetlandvanhoogland
hetlandvanhoogland is on Mixcloud. Listen for free to their radio shows, DJ mix sets and Podcastswww.mixcloud.com
Pure nostalgie, ooit nog naar een meeting van geweest, verschillende faxen die voorgelezen zijn geweest en zelf ook 2x gebeld en op de radio geweest

Vandaag deze gekocht voor de collectieDe hifi toren.
Hoeveel te meer ‘lagen’ ie had, des te cooler ‘m was.
![]()

. Pagina 400 overzicht sportnieuws, 450 overzicht tennis, 480 overzicht andere sporten, 499 iets van randzaak in de sport , 500 voetbal en 101 overzicht algemeen nieuws. Die bekeek ik gegarandeerd meerdere keren per dag.Ge had ook nog 199 dat was een grappige/bizarre gebeurtenis.Teletekst hoe goed was dat niet. Pagina 400 overzicht sportnieuws, 450 overzicht tennis, 480 overzicht andere sporten, 499 iets van randzaak in de sport , 500 voetbal en 101 overzicht algemeen nieuws. Die bekeek ik gegarandeerd meerdere keren per dag.
Teletekst was geniaal punt. Mogen ze van mij 95 procent van alle Sporza artikelen voor schrappen om in de plaats terug teletekst te hebben.
Teletekst hoe goed was dat niet. Pagina 400 overzicht sportnieuws, 450 overzicht tennis, 480 overzicht andere sporten, 499 iets van randzaak in de sport , 500 voetbal en 101 overzicht algemeen nieuws. Die bekeek ik gegarandeerd meerdere keren per dag.
Teletekst was geniaal punt. Mogen ze van mij 95 procent van alle Sporza artikelen voor schrappen om in de plaats terug teletekst te hebben.