Waar ben jij nostalgisch naar?

Britney is mid western white trailer thrash, refined does not apply.
Gij zijt Quick met McDonald's aan het vergelijken, en probeert te argumenten dat Quick beter is omdat er 2 blaadjes sla tussen uwe burger liggen ipv 1.
Net zoals McDo en Quick denk ik dat ons Britney vele jaren later nog goed geconserveerd is. Maar wel nog altijd trash.

En ik denk dat ik dit toen ook gezegd heb: Als er 1 Britney clip gemaakt is voor de geile puber, is het deze wel.

Wel bizar dat de "string over leren broek" look nooit is aan geslagen :thinking:.
Dat dat mij nooit opgevallen is, dat van die string :S
CB034-E5-F-D89-F-4548-BF35-4766-E7989-BAB.jpg
Linda :love2::love2::love2::love2::love2:

Ik zag gisteren reclame op tv voor de eerste Rambo film die deze week uitgezonden gaat worden. Ik kreeg opeens een flashback naar één van de eerste Sega spellen die ik speelde en dat was die van Rambo first blood.
Ik zag me terug in onze speelkamer zitten met de buurjongens waar we allemaal om beurt mochten spelen.

Ik zag gisteren reclame op tv voor de eerste Rambo film die deze week uitgezonden gaat worden. Ik kreeg opeens een flashback naar één van de eerste Sega spellen die ik speelde en dat was die van Rambo first blood.
Ik zag me terug in onze speelkamer zitten met de buurjongens waar we allemaal om beurt mochten spelen.
Welke? De 3 met de lightgun was :love:

Linda! 😍 😍 😍
Doordat ze enkele jaren uit de spotlights is geweest omwille van wat ze heeft meegemaakt, vroeg ik me af hoe die er tegenwoordig nog zou uit zien. Maar ik kwam onlangs een zeer recent filmpje van haar tegen op Instagram, en damn, ondanks haar 45 lentes en de slopende periode die ze heeft gekend, ziet die er nog altijd even goed uit!

Ik had het in een ander topic (Regi Academy) ook al aangehaald, maar ik ben er overigens vrij zeker van dat ze binnen enkele weken haar comeback maakt in het Sportpaleis bij Regi. Ze heeft begin oktober alleszins een optreden op een 90's-event in Ierland (samen met nog enkele VLaamse dance-zangeressen uit die tijd) dus ik denk dat we dat dan wel mogen aanschouwen als een soort "generale repetitie".

Laatst bewerkt:
Zijn wittekerke jaren? Wat was dat toch een zalige reeks. En wat een acteurs hebben daar eigenlijk niet in meegespeeld.

Was idd wel een mooie springplank voor vele van de nu betere en gekendere acteurs. Zo even uit het hoofd: Koen De Bouw, Wim Opbrouck, Werner De Smedt, Filip Peeters, Kurt Rogiers, Sandrine André, Veerle Baetens, ... die daar allemaal als quasi onbekende zijn begonnen.

Was idd wel een mooie springplank voor vele van de nu betere en gekendere acteurs. Zo even uit het hoofd: Koen De Bouw, Wim Opbrouck, Werner De Smedt, Filip Peeters, Kurt Rogiers, Sandrine André, Veerle Baetens, ... die daar allemaal als quasi onbekende zijn begonnen.
Stan van Samang als de Kevin :fingerguns:

Stan van Samang als de Kevin :fingerguns:
Ook nog Staf Coppens, Hilde Gijsbrechts, Anneke de Keersmaeker, Roel Vanderstukken, Caroline Maes en nog verschillende anderen.

Terug
Bovenaan