Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Man, die telefoon links onder moet toch wel met de miljoenen verkocht geweest zijn. Dat ding zie je werkelijk overalVoor de personen geboren in de jaren '70 en '80:
Ik denk dat ik met een stuk of 6 van dat speelgoed gespeeld heb (thuis of elders).

Ik heb alles gehad, behalve dat loopwagentje links-boven.Voor de personen geboren in de jaren '70 en '80:
Ik denk dat ik met een stuk of 6 van dat speelgoed gespeeld heb (thuis of elders).
Rotverwend jonkIk heb alles gehad, behalve dat loopwagentje links-boven.

Kom nu seg, die opmerking heeft een zeker HLN niveau met die spelfout.Rotverwent jonk![]()

Aaaah. AangepasdtKom nu seg, die opmerking heeft een zeker HLN niveau met die spelfout.![]()

De telefoon, kassa en dokterset gehad thuis, dochterlief speelt nog steeds met de eerste twee als ze bij mijn ouders is.Voor de personen geboren in de jaren '70 en '80:
Mijn zus keek daarnaar. Ikzelf heb ook verschillende afleveringen geleden terwijl ik wachtte tot het mijn beurt was zodat ik op mijne NES kon spelen.Ik kwam dit net tegen op YT;
Rotverwend jonk![]()
Das idd nostalgie. Bij ons lag de hele reeks van De Rode Ridder langst de pot.De stapel stripverhalen bij mijn ouders langs het toilet.
Dat was in tijden voor de smartphone![]()

Hoewel Galaxa nie mis was had ik het toch meer voor Demonia.Das idd nostalgie. Bij ons lag de hele reeks van De Rode Ridder langst de pot.
45 jaar geleden dus. Niet in kleur. Mijn eerste crush was op Galaxy of Galaxa.
Een of andere zonnefee of prinses.
![]()

Demonia was de reden voor mijn jarenlange crush op emo/gothic/metal chicksDas idd nostalgie. Bij ons lag de hele reeks van De Rode Ridder langst de pot.
45 jaar geleden dus. Niet in kleur. Mijn eerste crush was op Galaxy of Galaxa.
Een of andere zonnefee of prinses.
![]()

Wij hadden de telefoon en de hondVoor de personen geboren in de jaren '70 en '80:

Demonia was de reden voor mijn jarenlange crush op emo/gothic/metal chicks![]()