Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik moeten opzoeken. Deze kende ik niet.Nog zo een strip die ik vroeger las "De Geuzen".
Weeral lowkey-gestoef op BG.Stripverhalen lezen, wereldkaarten vanbuiten leren, ... Ben ik dan de enige bij wie de grote boodschap doen gewoon zo vlot gaat en er totaal geen nood is aan de tijd doden door te gaan zitten lezen ofzo?![]()
En dan kwam de game boy. Zolang gamen op de pot totdat je je benen niet meer voelde.Stripverhalen lezen, wereldkaarten vanbuiten leren, ... Ben ik dan de enige bij wie de grote boodschap doen gewoon zo vlot gaat en er totaal geen nood is aan de tijd doden door te gaan zitten lezen ofzo?![]()
Ik snap trouwens niet waarom mensen, vanaf een bepaalde leeftijd, stoppen met het lezen van zulke strips.De Kapoentjes, Piet Fluwijn en Bolleke, Oktaaf Keunink. Allemaal van die zwartwit strips uit de jaren 60 en 70 toen zo een strip maar 1 Bfr kostte. Vaak stond dat ze zelfs vooraan opgeprint, zo die dikkere boeken met meerdere verhalen en spelletjes in waren dan 10 Bfr.
edit: Demoniah!Deze is knapper;
![]()
Hier vlotjes in de 40 en ik blader toch regelmatig eens door m'n Guust Flaters en Joe Bar teams.Ik snap trouwens niet waarom mensen, vanaf een bepaalde leeftijd, stoppen met het lezen van zulke strips.
Ok, het is mss niet zo diepgaand, maar ik kan toch nog altijd genieten van een Jommeke of Kiekeboe

Had knal dezelfde!Tijdens de zomermaanden van 1990 was je de Rambo van de buurt wanneer je met onderstaande rondliep:
![]()
De waterpistooltjes van de buurjongens hadden een rijkweidte van 2x hun schoenmaat, maar dit....HAH!!!!!
Tijdens de zomermaanden van 1990 was je de Rambo van de buurt wanneer je met onderstaande rondliep:
![]()
De waterpistooltjes van de buurjongens hadden een rijkweidte van 2x hun schoenmaat, maar dit....HAH!!!!!
Wat ze tegenwoordig allemaal al niet uitvinden :Mooi. Maar ik had nog een stapje hoger;
De super soaker 2000.
Per schot was de tegenstander gewoon zeiknat. Nadeel was dat na 5 schoten uw ding leeg was
Amai, net gekeken wat dat ding kost op ebay. Wtf!!
![]()
Mijn kinderen zijn onlangs nog thuisgekomen met zo'n bandje. Een reflecterend exemplaar van de Vlaamse overheid dan nog. Denk niet dat die zo verboden zijn.Zo van die bandjes dat je op je arm moest slaan en die wikkelden zich dan rond je arm.
Was na een tijd verboden om nog te verkopen, omdat er snijwonden ontstonden. De bandjes bestonden namelijk uit een dun metaal met een bedrukte stof eromheen. Soms waren er scherpe randen aan dat metaal en dan was dat stoffen omhulsel snel stuk. Ook gebeurde het dat het metaal begon te roesten... .
![]()