Vulture
Well-known member
Dat zal dan idd niet. Misschien dat ze nu wat sterker zijn?Mijn kinderen zijn onlangs nog thuisgekomen met zo'n bandje. Een reflecterend exemplaar van de Vlaamse overheid dan nog. Denk niet dat die zo verboden zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zal dan idd niet. Misschien dat ze nu wat sterker zijn?Mijn kinderen zijn onlangs nog thuisgekomen met zo'n bandje. Een reflecterend exemplaar van de Vlaamse overheid dan nog. Denk niet dat die zo verboden zijn.
Misschien is het binnenmateriaal nu een plastic?Dat zal dan idd niet. Misschien dat ze nu wat sterker zijn?
Gehad?Gi joe figuren,heb er zo een pak gehad vroeger
![]()
Die bestaan nog met hopen hoor.Zo van die bandjes dat je op je arm moest slaan en die wikkelden zich dan rond je arm.
Was na een tijd verboden om nog te verkopen, omdat er snijwonden ontstonden. De bandjes bestonden namelijk uit een dun metaal met een bedrukte stof eromheen. Soms waren er scherpe randen aan dat metaal en dan was dat stoffen omhulsel snel stuk. Ook gebeurde het dat het metaal begon te roesten... .
![]()
GayyyyyyGi joe figuren,heb er zo een pak gehad vroeger
![]()
SupergayyyyyyGehad?
Die heb ik nu nog, liggen op zolder samen met mijn He-man collectie.

Helaba.Die bestaan nog met hopen hoor.
Gayyyyyy
Supergayyyyyy
Ik heb er zo ook nog liggen
Toen er nog haar op stondAls je, na een lange zoektocht, de seksboekjes van uwe pa vond op zijn kamer.![]()

Op uw pa?Toen er nog haar op stond![]()

Vintage.Toen er nog haar op stond![]()
Held.Medal of honor allied assault: toen er nog via clanbase gestreden moest worden via ladders.
Weet ook niet goed waar het te posten, maar aangezien ik er nostalgisch naar ben doe ik het maar hier.
Bij mijn tante stond vroeger een soort van speelgoed dat ik nu probeer terug te vinden, maar tot hiertoe nog geen succes.
Het was een soort van 'ladder' in de vorm van een trapezium waar wasknijpers van bovenaan naar beneden tuimelden.
Aangezien de afstand tussen de sporten van de 'ladder' even lang was dan de lengte van de wasknijpers tuimelden die mooi sport voor sport naar beneden.
De wasknijpers zelf waren van die dikke houten en geschilderd als mannetjes/vrouwtjes.
Geen idee of dat iets was dat verkocht werd (jaren '90) of dat dit iets custom made was.
Ja, dat was het !Bekijk bijlage 16587
Beetje dit principe neem ik aan. Heet een tuimelladder en zal wel in verschillende vormen bestaan.