Waar ben jij nostalgisch naar?

Tijdens de blokperiodes aan de lopende band rukken, waar is de tijd😁.
Ja ahem.. waar is den tijd hé... Waaaaaar is den tijd :unsure:

Begin 2000 piek Bacardi Breezer tijd was er ook zo'n blikske met whisky sour.. naam ontgaat me maar dat was toch wel fameus lekker

Fuiven die nog echt fuiven waren ( early 2000's ) waar niet iedereen op social media zit te zien de halve avond met hunne kop omlaag en niet elke fuif vol liep met Guido's en Barbies maar gewoon met de hete mokkes van uw school of stad en er gewoon goede muziek en mediocre bier was voor overpriced bonnekes en niet alles hashtag dit en dat was de hele avond.

Nu zijn zulke fuiven zowiezo al bijna 10 jaar wel dood en begraven als concept maar zelfs als zouden die nog bestaan zou het toch naar ze zak zijn door smartphones en social media, living in the moment bestaat niet meer.
Gelijk van dat volk dat naar een concert of festival gaat en met hunne telefoon staat te recorden boven hunne kop, gene 1ne aap die dat ooit erna terug ziet met krakende bass op zijn telefoon en zegt '' ah ja das een graaf filmpke ''

Fuiven die nog echt fuiven waren ( early 2000's ) waar niet iedereen op social media zit te zien de halve avond met hunne kop omlaag en niet elke fuif vol liep met Guido's en Barbies maar gewoon met de hete mokkes van uw school of stad en er gewoon goede muziek en mediocre bier was voor overpriced bonnekes en niet alles hashtag dit en dat was de hele avond.

Nu zijn zulke fuiven zowiezo al bijna 10 jaar wel dood en begraven als concept maar zelfs als zouden die nog bestaan zou het toch naar ze zak zijn door smartphones en social media, living in the moment bestaat niet meer.
Gelijk van dat volk dat naar een concert of festival gaat en met hunne telefoon staat te recorden boven hunne kop, gene 1ne aap die dat ooit erna terug ziet met krakende bass op zijn telefoon en zegt '' ah ja das een graaf filmpke ''
Zoals iemand ergens anders op het forum al eens schreef, zo een fuiftent ergens op een veld in één of ander boerengat. 😍

Die social media in combinatie met smartphones hebben het voor mij toch ook wel een stuk kapot gemaakt.
Ben ik blij dat dat er niet was in de tijd van de fuifkes. 1x een foto op een scheef moment, en het zou u heel uw leven achtervolgen.

Daarnaast vind ik het verbazend dat 90% van die ik in mn jeugd kende nu een gezin en normale job hebben. Daar zaten echt heel wat idioten en varkens tussen.

De meeste discotheken hadden wel fotografen rondlopen die dan foto's kwamen trekken.
De combinatie van de flits en je bezwete zatte kop maakte dat die toch ook niet altijd even flatterend waren :unsure:
Die foto's stonden dan op de website in zo'n album per avond...

De meeste discotheken hadden wel fotografen rondlopen die dan foto's kwamen trekken.
De combinatie van de flits en je bezwete zatte kop maakte dat die toch ook niet altijd even flatterend waren :unsure:
Voorbeeldfoto:

Doet me ineens denken aan het feit dat ze (rond kerst??) ooit eens pannekoeken hebben zitten maken in de Kokorico. Zat pannekoeken zitten eten in een discotheek was vrij surrealistisch voor mij.

Edit:
Super, heb nog een foto teruggevonden van die avond! Was 10 december 2006.

Laatst bewerkt:

Nog beter was het toen er nog geen digitale camera's of websites waren. Geen mens dacht er in die tijd aan om zo een kodak met een rolletje mee te nemen naar een discotheek of fuif, tenzij zo een wegwerpmodel. Foto's hadden voor mij toen ook pakken meer waarde dan nu.

Voorbeeldfoto:

Doet me ineens denken aan het feit dat ze (rond kerst??) ooit eens pannekoeken hebben zitten maken in de Kokorico. Zat pannekoeken zitten eten in een discotheek was vrij surrealistisch voor mij.

Edit:

haha, inderdaad die foto's!

Onze lokale discotheek had zelfs een inhouse frituur :biglaugh:

Voorbeeldfoto:

Edit:

Precies een foto van een fruitsappenfuif!

Terug
Bovenaan