Milathis
Well-known member
Ja hoor of had dat te maken met tapatalk?Kon dat op 9lives wel?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja hoor of had dat te maken met tapatalk?Kon dat op 9lives wel?

TapatalkJa hoor of had dat te maken met tapatalk?![]()

Als je ze upload naar een host, kan dat.Kan je hier nu eindelijk foto’s posten vanuit je eigen bibliotheek?

Ik snap daar de ballen van. Mij boeit die pc shit echt niks. Maar ieder zijn ding natuurlijkAls je ze upload naar een host, kan dat.
Waarom zou je zomaar rechtstreeks al jouw foto's op het forum moeten kunnen dumpen? Dan wordt de storage hier echt niet slim benut. Daar dient een forum niet voor.

Dit dus ook.Imo is de huidige situatie ook niet erg, dan moet men tenminste nog enige moeite doen om foto's te plaatsen. Moest dit niet zo zijn stond het hier vol foto's waar geen mens iets aan heeft.
Weet er iemand toevallig of de bron van informatie die het oude 9lives is, wordt behouden of ergens gearchiveerd?
Het zou jammer zijn om posts van mensen zoals JPV kwijt te spelen, gezien die boordevol informatie staan en vaak zelfs bovenaan komen bij google searches.
Telenet heeft ons alvast een startcadeau van jewelste gedaan, waarmee ze duidelijk laten zien dat ze deze community een warm hart toedragen: We krijgen een (persoonsgegevens-vrije) kopie van het forum mee naar BeyondGaming! Hoe we dat gaan inpassen, is al uitgewerkt dat komt helemaal goed.
En we mogen vanaf nu ook reclame maken in posts op 9lives voor het nieuwe forum. Ga nu niet spammen, de crew is al een paar dingen aan het opzetten om de overzetlink wat bekendheid te geven, maar het is geen probleem meer om het in sigs te zetten of er iets van te vermelden.
Het is hier toch wel immens druk aan het worden. Ik kan bijna niet meer volgen met de topics. Lijkt me drukker dan op 9lives.
Vind vooral het notificatie systeem erg handig. Makkelijk topics volgen of weten wanneer iemand je quoteert. Zorgt automatisch voor meer activiteit denk ik.Denk dat de aanwezig leden gewoon actiever zijn. Heb dat gevoel toch ook.
Inderdeed, vind ik een zeer handige functie!Vind vooral het notificatie systeem erg handig. Makkelijk topics volgen of weten wanneer iemand je quoteert. Zorgt automatisch voor meer activiteit denk ik.
Ah da's echt wel tof van Telenet!
.
.