lookoutordie
Member
Er was dus weldegelijk een serieus probleem met onze warmtepomp. Ze hebben voorbije dagen heel het systeem vervangen (dus nieuwe buiten- en binnenunit alsook de leidingen tussen de twee volledig nieuw). Lijkt nu wel correct te werken. De leidingen zaten volledig geknikt waardoor er een gat was en de koelvloeistof niet kon passeren...
Zetten jullie een tijdprogramma voor warm water of laten jullie dit 24/7? De woning is nu nog aan het opwarmen dus kan nog niet veel zeggen over het verbruik. Nu grotendeels op zonnestroom hoop ik, kan nog geen verbruik monitoren (enkel Fluvius daags nadien).
Zetten jullie een tijdprogramma voor warm water of laten jullie dit 24/7? De woning is nu nog aan het opwarmen dus kan nog niet veel zeggen over het verbruik. Nu grotendeels op zonnestroom hoop ik, kan nog geen verbruik monitoren (enkel Fluvius daags nadien).

. Al begrijp ik niet echt waar je dan al klant in was. Of had je al een prijs afgesproken voor een oplossing met verwarming via gas? En was dat dan ook de klantrelatie?