Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Teken die ie het niet graag genoeg wou.Het is trouwens aannemelijk dat die klimmaat in de problemen gekomen is tijdens die beklimming door een gebrek aan weerbaarheid, waarschijnlijk te lang thuis blijven wonen.
als ge dat merkt, moet ge aan klimmaatverandering doenHet is trouwens aannemelijk dat die klimmaat in de problemen gekomen is tijdens die beklimming door een gebrek aan weerbaarheid, waarschijnlijk te lang thuis blijven wonen.
Ik heb er ene maar hij ligt thuis ziek in zijn bed met koorts. Een acuut geval van klimmaatopwarming.Ik hoor wetenschappers altijd praten over klimmaten maar wie heeft er al eens een klimmaat in het echt gezien? Ik nog niet.
Als klimmaatontkenner loop ik gewoon weg en doe alsof er niets gebeurd is.Stel dat je klimmaat tijdens een beklimming in de problemen komt.. hoe zou jij hem redden? Of knip je zijn touw door en good riddance to him the freeloading bastard?
Maar hoe helpt dat de klimmaat precies?Om de droogte tegen te gaan drink ik meer duvelkes en pis ik in de tuin van de buren. ZO is er minder verspilling want de planten krijgen water en de sjash moete ni aftrekken
Is dat uwe klimmaat die ervoor zorgt dat die gletsjers daar smelten?Ik was ooit es met de klimmaat in de bergen en zijn koord schoot los.
Hij was om dood te vallen.
Tzal wel zijn, den heten tingel!Is dat uwe klimmaat die ervoor zorgt dat die gletsjers daar smelten?
Wie hoog klimt kan laag vallenIk was ooit es met de klimmaat in de bergen en zijn koord schoot los.
Hij was om dood te vallen.
Maar hoe helpt dat de klimmaat precies?
Kheb het toch uitgelegd? Minder sjassen is minder waterverbruik, is meer water voor planten, is meer water voor zuurstof en de bomen etc.Ik snap het nog niet.Kheb het toch uitgelegd? Minder sjassen is minder waterverbruik, is meer water voor planten, is meer water voor zuurstof en de bomen etc.