Vrouwtje Theelepel
Well-known member
Eindelijk nog eens tijd gemaakt om paella te maken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da kan smaken, zo ne paella... Liefst met een aangebakken korstje onderaan, anders is het genen echten.Eindelijk nog eens tijd gemaakt om paella te maken.
Bekijk bijlage 42926
Er bestaat ook nog een vochtige soort (soep) paella (das toch wat die Spanjaard zei tegen mij toen we op restaurant zaten bij een bedrijfsetentje in Spanje maar er zullen hier wel weer puristen zijn die zullen beweren dat dit niet zo is en beter weten dan die Spanjaard en zeggen dat dit anders noemt en dus gene paella is , ook al waren de ingrediënten juist hetzelfde en werd het blijkbaar op zo goed als zelfde manier klaar gemaakt , volgens die lokale Spanjaard .Da kan smaken, zo ne paella... Liefst met een aangebakken korstje onderaan, anders is het genen echten.
)

)
Da kan smaken, zo ne paella... Liefst met een aangebakken korstje onderaan, anders is het genen echten.
Misschien bedoel je arroz caldoso?Er bestaat ook nog een vochtige soort (soep) paella (das toch wat die Spanjaard zei tegen mij toen we op restaurant zaten bij een bedrijfsetentje in Spanje maar er zullen hier wel weer puristen zijn die zullen beweren dat dit niet zo is en beter weten dan die Spanjaard en zeggen dat dit anders noemt en dus gene paella is , ook al waren de ingrediënten juist hetzelfde en werd het blijkbaar op zo goed als zelfde manier klaar gemaakt , volgens die lokale Spanjaard .)
Blijkbaar toch ook geen originele versie volgens deze link dus weet niet of je dit paella mag noemen :
Dacht ga die puristen effe voor zijn .![]()
Dit is het authentieke paella recept
Het authentieke paella recept bestaat uit slechts 10 ingrediënten en bevat geen vis en zeevruchten. Wat er wel in zit en hoe je het zelf kunt maken lees je in dit artikel!paellas.nl
![]()

Is ook lekker ja. In Japan had ik eentje met noodles en extra ei.. Dan is dat al een redelijke zware aanslag op je maagNog nooit van gehoord, ziet er fantastisch lekker uit!

Puur niet puur goh ja, smakenbom heb je altijd. Vorig jaar Wagyu beef katsu ook wel Gyukatsu genaamd gegeten en das evenzeer delicious. In onderstaande keet in JapanZou je zo'n stukje vlees niet beter puur eten?