Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pasta alla Norma!Ga het eenvoudig houden. Wat aubergine bakken in olijfolie, passata erbij met basilicum en look. En dan pasta erdoordraaien. En dan een schone blok parmezaan op tafel zodat ge het zelf kunt raspen.

)
) en is best te pruimen maar vind de Pico Bello toch net iets beter (en ook maar 0,3% en uit Brussel )
)
) , currysaus erbij en dan afkruiden met peper, zout , paprika poeder, tandoori poeder , Garam masala , basilicum wat kurkuma en om het dan wat pit te geven cayennepeper extra hot (en dat was het dan ook ) .
)
niet gedacht om uw smasburgers eens te stomen?Ze waren goooe, double smashcheese met gegrild spek. Met een sausje van 1/3 ketchup/mosterd/mayo en fijn gesneden augurkschijfkes in. Damn

Bij een menu van 6-gangen voor 40 euro zou ik me ook niet al te veel kwaliteit voorstellen. Voor een ossenhaas betaal je al makkelijk 40 euro apart ...niet zelf gekookt, maar "ossenhaas" gegeten bij een restaurant, en ik was daar eigenlijk niet zo happig op....
Ik dacht dat dit een soort van "filet" was, zoals filet mignon, erg mals.
Want als ik op google zoek, zou dit "meest malse stuk zijn, aan de lende/rug van de koe".
Welnu, ik vond dat erg taai. Volgens een vriend was dat dan weer vlees uit de nek van de koe, of schouder???
Tja , na een eind weet ik het niet meer hoor. Maar het was inbegrepen in een menu van 6 gangen, en slechts 40 euro, dus ja, zal al niet al te fameus geweest zijn zeker?
ofwel misbruiken ze die naam, en gaven ze "spiering", maar zetten ze ossenhaas op de kaart. wat niet zou mogen uiteraard.
exactly my thoughts also. Maar vind dan ook niet dat ze dat zo moeten noemen in de menu. Noem dan zoals het is hé.Bij een menu van 6-gangen voor 40 euro zou ik me ook niet al te veel kwaliteit voorstellen. Voor een ossenhaas betaal je al makkelijk 40 euro apart ...
niet zelf gekookt, maar "ossenhaas" gegeten bij een restaurant, en ik was daar eigenlijk niet zo happig op....
Ik dacht dat dit een soort van "filet" was, zoals filet mignon, erg mals.
Want als ik op google zoek, zou dit "meest malse stuk zijn, aan de lende/rug van de koe".
Welnu, ik vond dat erg taai. Volgens een vriend was dat dan weer vlees uit de nek van de koe, of schouder???
Tja , na een eind weet ik het niet meer hoor. Maar het was inbegrepen in een menu van 6 gangen, en slechts 40 euro, dus ja, zal al niet al te fameus geweest zijn zeker?
ofwel misbruiken ze die naam, en gaven ze "spiering", maar zetten ze ossenhaas op de kaart. wat niet zou mogen uiteraard.
Dat ga ik hier toch ook eens proberen! Ik verwacht volgende zin straks in Zwam, maar: grote fan van aubergines!Pasta alla Norma!
Als je eens wat meer tijd hebt (zelf nog niet geprobeerd, maar ziet er fantastisch uit):