Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Man O Man was waarbij ze zo venten in 't zwembad duwden? Meer weet ik er ook niet van, haha.De eerste kan ik me zelfs ni herinneren dat er een vlaamsche versie van was. Tenzij het de Nederlandse versie met Ron Brandsteder is. Man o man zegt me niets. Ivan en vennebis kende ik maar nooit naar gekeken, en De bus ken ik om dat er iemand meedeed die ik kende![]()
Een jointje aant rollen met uwe hoodie opEen mooie nazomerdag in Frankrijk.

.Het waren voor mij vooral de clips van Voodoo People, Poison, Smack My B*tch Up, Breathe en Firestarter.Die cd is echte pure nostalgie bij mij
Den tijd dat MTV nog iets betekende en ik via hun kanaal nieuwe muziek leerde kennen.
No Good Start The Dance heeft zo'n vette clip!
mooie avatar heb je daarZelf gemaakt.
Ik vond uw vorige avatar op 9lives één van de beste op het forumIk heb een hele map vol met foto's van "vreemde mensen". Dit komt uit een artikel van Focus-Knack.
![]()
![]()
De vijf geschiftste programma's die VT4 ooit écht heeft uitgezonden
Week na week maakt 't Is gebeurd één ding duidelijk: het archief van VT4 is puur, onontgonnen goud. Presentator Thomas Huyghe over de vijf geschiftste VT4-programma's waarvan u niet wist dat ze ooit bestaan hebben.focus.knack.be

Allez, ik was eindelijk net gewend aan uw nieuwe (en ik vond die beter!).Ah, ons Francine? Weet ge wat, 'k gaan ze terug zetten!
![]()