Wat is de oorsprong van jouw nickname?

Jeroen
Pieter
Vincent

Eerste is mijn voornaam, de rest namen die te maken hebben met een travestieavond in het jeugdhuis. waarop ik niet aanwezig was, voor alle duidelijkheid. Vraag me niet waarom dit mannelijke namen zijn, weet het zelf niet (meer).

Jeroen
Pieter
Vincent

Eerste is mijn voornaam, de rest namen die te maken hebben met een travestieavond in het jeugdhuis. waarop ik niet aanwezig was, voor alle duidelijkheid. Vraag me niet waarom dit mannelijke namen zijn, weet het zelf niet (meer).
Rollercoaster aan emoties bij het lezen van deze post.

Jeroen
Pieter
Vincent

Hier hoort
YHBtTy8.gif
bij!

Ik maakte vroeger vaak oorverdovende zeemeeuw geluiden, ben paar keer met zo een tidy whitey onderbroek op mijn hoofd naar school geweest, impersoneerde enthousiast verschillende soorten dinosaurussen, had vaak een spin met de naam jos op zak, had een voorliefde voor alles wat vreemd en niet traditioneel was, ... Mijn kring refereerde liefdevol naar mij met freak. I've mellowed out a bit since then but only a bit. Tegen het einde van mijn schoolcarriere was ik lid van een TFC clan met in hun rooster DaMaDmAn, DaWeirdo, D'insane, DaNutter, ... en het is ook rond die tijd dat ik mijn games.telent acc heb aangemaakt dus ja DaFreak.

Eerste paar letters (maar dan dubbel om het tof te houden) van mijn vorige nick die misschien ooit gebanned is of ik was het wachtwoord kwijt dat laat ik proper in het midden.
@kay-gell ik dacht dat da gewoon van het woord kegel kwam. :)

Eerste paar letters (maar dan dubbel om het tof te houden) van mijn vorige nick die misschien ooit gebanned is of ik was het wachtwoord kwijt dat laat ik proper in het midden.
@kay-gell ik dacht dat da gewoon van het woord kegel kwam. :)
Ja dat heeft iemand nog es gezegd. Daar had ik zelf nog nooit bij stil gestaan eigenlijk :lol:

Ooit een nickname nodig gehad om in een clan te zitten van SoF 2 denk ik.
Weet niet meer wat de naam van die clan was maar ik weet wel dat ik perse iets wou dat ermee rijmde.
Nix is het toen geworden.
Nadien is dat dan geëvolueerd naar nixie.
In de Duitse mythologie is dat een soort waterfee.
Ook zijn er nixietubes die gebruikt worden in oude wekkers/klokken/horloges

MaximumOfBass, geen idee eigenlijk, ooit eens mee begonnen op PS
UnderAVoidSky, afgekort Voidski komt van volgend nummer:

Oh totaal niet. Ik luister ook totaal niet naar dat soort muziek. Ik ben over het algemeen echt geen fan van oude muziek.
Newsflash: Als ge hier zit (zeker als crowdfunder), dan is de muziek waarop uwe nick gebaseerd is oude muziek ... :unsure:.

Mijn Nick komt van de Manga 'Tsubasa Chronicles' waarin er natuurlijk een Sakura meespeelt. En door de mooie sakura bomen in Japan.

Die van mij komt van "rip off" toen ik als jong manneke de nick van een klasgenoot had gebruikt.

Klasgenootje indertijd vond dat ik per se opt forum moest komen dus maar snel iets gezocht om als Nick te gebruiken wat losjes aan mij te linken was (= ik was toen misdienaar wat dat klasgenootje nogal raar vond). Hij vond ook perse dat dat een mix van hoofd en kleine letters moest zijn (en Tha, en een underscore) :'). Hij wou ook eigenlijk een 0 gebruiken ipv een O maar dat heb ik toch maar tegengehouden.

Ik loop al langer met het idee om hem eindelijk eens te veranderen, want echt verouderd, maar ik geraak er niet aan uit. Het voelt ook een beetje raar zo na 18 jaar :unsure:
Maar dus: goeie suggesties altijd welkom

Terug
Bovenaan