Welkom broeder!Ik was als 11-jarige best wel fan van Robot Wars
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welkom broeder!Ik was als 11-jarige best wel fan van Robot Wars
Rollercoaster aan emoties bij het lezen van deze post.Jeroen
Pieter
Vincent
Eerste is mijn voornaam, de rest namen die te maken hebben met een travestieavond in het jeugdhuis. waarop ik niet aanwezig was, voor alle duidelijkheid. Vraag me niet waarom dit mannelijke namen zijn, weet het zelf niet (meer).
Hier hoortJeroen
Pieter
Vincent
Eerste is mijn voornaam, de rest namen die te maken hebben met een travestieavond in het jeugdhuis. waarop ik niet aanwezig was, voor alle duidelijkheid. Vraag me niet waarom dit mannelijke namen zijn, weet het zelf niet (meer).
Ja dat heeft iemand nog es gezegd. Daar had ik zelf nog nooit bij stil gestaan eigenlijkEerste paar letters (maar dan dubbel om het tof te houden) van mijn vorige nick die misschien ooit gebanned is of ik was het wachtwoord kwijt dat laat ik proper in het midden.
@kay-gell ik dacht dat da gewoon van het woord kegel kwam.![]()

This, maar ik vond K. mysterieuzer!Ik was als 11-jarige best wel fan van Robot Wars
Mijn avatar is het standbeeld van Anonymus dat in Budapest staat. Een anonieme historicus, en gewoon een cool standbeeld.
Gezien al uw annalen zou ik eerder aan K-Y gel denkenJa dat heeft iemand nog es gezegd. Daar had ik zelf nog nooit bij stil gestaan eigenlijk![]()

Newsflash: Als ge hier zit (zeker als crowdfunder), dan is de muziek waarop uwe nick gebaseerd is oude muziek ...Oh totaal niet. Ik luister ook totaal niet naar dat soort muziek. Ik ben over het algemeen echt geen fan van oude muziek.
.Je kon hem gewoon niet claimen omdat ik eerst was!This, maar ik vond K. mysterieuzer!

JAAAAAA!!!
Ik zal het alleszins nooit toegeven!Je kon hem gewoon niet claimen omdat ik eerst was!![]()