Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar tis al uw 2de nick!JAAAAAA!!!
Verder sluit ik mij aan bij Non: zoekende naar een andere nickname, maar geen flauw idee welke. Suggesties zijn welkom.
Maar dus: goeie suggesties altijd welkom
BlueOyster. Dan kan je uw initialen behouden.JAAAAAA!!!
Verder sluit ik mij aan bij Non: zoekende naar een andere nickname, maar geen flauw idee welke. Suggesties zijn welkom.

Oké.maar tis al uw 2de nick!

En iedereen weet, 3x is trakteren!
Dat lijkt me toch niet helemaal bij mij te passenTha_teAse

Doet me aan een film denken uit de goeien ouwen tijd.maar BlueOyster is misschien wel beter ja.

Ik dacht in 't begin altijd dat het van Gay Kell kwam. Geen idee waarom, maar de eerste honderd posts dacht ik altijd dat ge gewoon een trotse homo waart.Ja dat heeft iemand nog es gezegd. Daar had ik zelf nog nooit bij stil gestaan eigenlijk![]()
Doedanie. Non is echt meubilair geworden op het forum. #BewaarNationaalErfgoedIk loop al langer met het idee om hem eindelijk eens te veranderen, want echt verouderd, maar ik geraak er niet aan uit. Het voelt ook een beetje raar zo na 18 jaar![]()
SorryFreak ofzo?JAAAAAA!!!
Maar dan herken ik u niet meer!Ik loop al langer met het idee om hem eindelijk eens te veranderen, want echt verouderd, maar ik geraak er niet aan uit. Het voelt ook een beetje raar zo na 18 jaar

Het klinkt waarschijnlijk stom hé, maar ik heb de film, noch boeken gezien of gelezen.HHGTTG is echt wel mijn favoriete reeks om op de wc te lezen.
Nog nooit luidop moeten lachen bij boeken, behalve deze van Douglas Adams.
Toevallig ook zijn nieuwer werk gezien? (Dirk Gently's Holistic Detective Agency)
Eerste seizoen was echt goed. Tweede seizoen is het kijken niet waard, imo.
Ik dacht in 't begin altijd dat het van Gay Kell kwam. Geen idee waarom, maar de eerste honderd posts dacht ik altijd dat ge gewoon een trotse homo waart.
Uwe nick betekent letterlijk "straat" in het Thais.Klasgenootje indertijd vond dat ik per se opt forum moest komen dus maar snel iets gezocht om als Nick te gebruiken wat losjes aan mij te linken was (= ik was toen misdienaar wat dat klasgenootje nogal raar vond). Hij vond ook perse dat dat een mix van hoofd en kleine letters moest zijn (en Tha, en een underscore) :'). Hij wou ook eigenlijk een 0 gebruiken ipv een O maar dat heb ik toch maar tegengehouden.
Ik loop al langer met het idee om hem eindelijk eens te veranderen, want echt verouderd, maar ik geraak er niet aan uit. Het voelt ook een beetje raar zo na 18 jaar