Wat is de oorsprong van jouw nickname?

Mijn achternaam maar dan korter :unsure:
Vroeger was dat effectief mijn bijnaam. Heb al vaak gedacht eens te veranderen eigenlijk.

Op het forum dat niet genoemd mag worden werd ook BodyOdor gesuggereerd, maar BlueOyster is misschien wel beter ja.

Toen ik me registreerde zicht ik in mijn buurt inspiratie en zag ik een Tefal-pan. Sinds toen was ik enkele jaren Tefal. Tot de laatste nickchange, toen heb ik het laten veranderen naar Pan. Dat is beter voor mijn imago hier, jong en hip...

De kempense versie van het franse arrivé. Ne coureur komt bij ons over de streep aan den arevee. Altijd al een tof woord gevonden. K zou in feite wel is van de hoofdletters moeten afgeraken.

jàren terug een nickname moeten kiezen en Immortal's Sons of Northern Darkness stond net op... Hoewel ik eigenlijk nooit echt fan was van die band was het, als tiener, wel cool en evil :D
Dat even gebruikt maar dat was eigenlijk veel te lang dus maar de initialen genomen.

Ja dat heeft iemand nog es gezegd. Daar had ik zelf nog nooit bij stil gestaan eigenlijk :lol:
Ik dacht in 't begin altijd dat het van Gay Kell kwam. Geen idee waarom, maar de eerste honderd posts dacht ik altijd dat ge gewoon een trotse homo waart.

Ik loop al langer met het idee om hem eindelijk eens te veranderen, want echt verouderd, maar ik geraak er niet aan uit. Het voelt ook een beetje raar zo na 18 jaar :unsure:
Doedanie. Non is echt meubilair geworden op het forum. #BewaarNationaalErfgoed

JAAAAAA!!!

Verder sluit ik mij aan bij Non: zoekende naar een andere nickname, maar geen flauw idee welke. Suggesties zijn welkom.
SorryFreak ofzo?

Ik loop al langer met het idee om hem eindelijk eens te veranderen, want echt verouderd, maar ik geraak er niet aan uit. Het voelt ook een beetje raar zo na 18 jaar :unsure:
Maar dus: goeie suggesties altijd welkom
Maar dan herken ik u niet meer! :(

Ontopic:
Samensmelting van Avatar en Savatage. (Savatage is begonnen als Avatar dus eigenlijk dezelfde band) Tot op heden nog steeds mijn favoriete band en vond het wel leuk klinken als nickname.

Laatst bewerkt:
HHGTTG is echt wel mijn favoriete reeks om op de wc te lezen.
Nog nooit luidop moeten lachen bij boeken, behalve deze van Douglas Adams.

Toevallig ook zijn nieuwer werk gezien? (Dirk Gently's Holistic Detective Agency)
Eerste seizoen was echt goed. Tweede seizoen is het kijken niet waard, imo.
Het klinkt waarschijnlijk stom hé, maar ik heb de film, noch boeken gezien of gelezen.

Ik kwam enkele jaren geleden de quote “The Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything is 42.” tegen en vond dat interessant. Het leek me zo utopisch dat een heel complexe vraag een simpel antwoord kon hebben.

Edit: Ik wou de film ondertussen wel al eens bekijken, maar staat jammer genoeg niet op Netflix of Streamz.

Laatst bewerkt:
Begin de jaren '90 was ik nog een jong ventje en toen was een stoere nickname op IRC een must :) Bovendien hing ik altijd het varken uit online, terwijl ik irl een brave jongen was. Dus ja, mijn duistere kantjes (aka EvilTwin) kwam boven online.

Klasgenootje indertijd vond dat ik per se opt forum moest komen dus maar snel iets gezocht om als Nick te gebruiken wat losjes aan mij te linken was (= ik was toen misdienaar wat dat klasgenootje nogal raar vond). Hij vond ook perse dat dat een mix van hoofd en kleine letters moest zijn (en Tha, en een underscore) :'). Hij wou ook eigenlijk een 0 gebruiken ipv een O maar dat heb ik toch maar tegengehouden.

Maar dus: goeie suggesties altijd welkom
Uwe nick betekent letterlijk "straat" in het Thais.
ถนน

Terug
Bovenaan