Wat is de oorsprong van jouw nickname?

Toen ik een nickname moest ingeven op 9lives stond er een mac mini op mijn bureau en zag ik bomen door het venster ernaast...

Achteraf gezien vind ik het wel een leuke woordspeling.

Wou een account die mn broer niet kende, dus verzon ik een nieuwe naam. Lifen vond ik goed klinken.

Ik was een dikke 10 jaar geleden een zware Zilver munten verzamelaar..1 Troy ounce..
Philharmoniker was er 1 van..

Klein Googke wilde naar Google gaan toen die eindelijk internet had in 2003, maar maakte een typfout. M'n vriend destijds en ik lachtte ''haha, Googke.be ''.

Mijn eerste nick was vib_rator44 (nog maar voor ik wist wat dat woord effectief inhield). Maar ik werd er, voor redenen die mij niet duidelijk waren, altijd mee gekickt van de toenmalige Radio Donna chat.
Ik had een nieuwe nick nodig, dus ik heb op de dichtstbijzijnde cd naar inspiratie gaan zoeken. "DJ lloerdy - deep horizon" was indertijd een veelgedraaide plaat op fuiven, dus ben ik 'lloerdy' overal beginnen te gebruiken.

Die nick bleef toen plakken bij mijn vrienden, die me soms zo in't echt aanspraken en meer dan 20 jaar later gebruik ik hem online nog steeds. Niet dat er iemand me zo nog noemt in't echt, maar na zo'n lange tijd wordt zo'n nick deel van je identiteit, dus het zou raar zijn om iets anders te nemen.
Mijn smaak in muziek is sindsdien nu wel redelijk wat geëvolueerd, mijn liefde voor vibrators niet. So it's probably for the best >_>

Liefde voor (the good old) horror films, waar weleens een kettingzaag werd gebruikt. PSN is CobraVHS naar mijn favoriete actiefilm, met Stallone.

Context is vaak doorslaggevend, vandaar de Nick- een iets te serieuze nick maar goed

Ferodonus had ook gekund: een zelf uitgevonden woord met nog nader te bepalen inhoud

Mijn gaming nick was toen niet beschikbaar, dus moest iets anders gebruiken. Was vroeger vaak auto's aan't opzoeken en ben bij dat merk uitgekomen en vond dat mooie auto's. Dus dacht waarom niet.

kheb 11 auto's naar de kloten geholpen, een moto en en met een paramotor in de prikkeldraad beland.
1. Hoe vaak was je toen zat?
2. Kunt gij nog een verzekering krijgen?
unsure.gif

Is het eigenlijk nog mogelijk om je gekozen nickname te veranderen ergens in je account?

Terug
Bovenaan