Wat is de oorsprong van jouw nickname?

Ik zou graag een My Little Pony naam hebben als nickname. Ik wou regelmatig een andere zeemzoete ponynaam aannemen zoals Rainbow Dash, Sky Dancer, Star Swirl, Twilight Sparkle of Dewdrop Dazzle :biglaugh:. Hoe belachelijker hoe beter. Maar dat kan dus niet.

Als klein manneke leek mij dat wel cool en na 3 decennia consequent deze nick te gebruiken gaan we niet wisselen hé!
Tenzij de nick al gebruikt wordt- dan is het Usercool :unsure:

Trotse Vlaming (niets politiek ofzo, verre van) en Schotland is een grote passie. Flandrach is Gaelic voor 'Vlaming'. Was vooral bedoeld voor enkele Schotse fora, en dan blijven gebruiken.

Dat is dus eigenlijk heel simpel hé. De eerste letter van mijn naam + de O van online.
Ik had pas internet thuis in 2004, wat naar mijn aanvoelen toen vrij laat was. Ik herinner me nog dat ik voor werkjes altijd naar de bib of klasgenootjes moest.

In ieder geval, ik was 14, ik had geen kennis van het web, maar moest wel plots op elke website een naam verzinnen. Tot op dat moment kon ik op Playstation of computerspelletjes altijd gewoon mijn eigen naam ingeven. Bij registraties op websites maakte ik een boel varianten op mijn voornaam en een aantal suffixen. Online was er 1 van. Voor games.telenet is dat dan ooit afgekort geraakt naar KO. Je spreekt het trouwens uit als K-O op zijn nederlands, niet als "Kay Ohh". Het uitspreken zoals de watervallen van Coo is ook OK.

Trouwens KOposts uit 2004, en de eerste volgende jaren vind ik nu heel moeilijk om te herlezen. Wikkes stuurt ze me soms op Whatsapp. Het is echt het gebrabbel van een kind hé :unsure:

Rond het jaar 2001 kwam ik reclame maken voor mn eigen forumpje genaamd "computerxp", die naam was er van eind de jaren 90 en uitgebaat door mijzelf en nog wat 'Ollanders. Blijven plakken en ooit geupgrade naar Vista als grap en toen ik even moderator was op algemeen. Nooit meer mogen upgraden naar 7 dus ComputerVista bleef :)

Rond het jaar 2001 kwam ik reclame maken voor mn eigen forumpje genaamd "computerxp", die naam was er van eind de jaren 90 en uitgebaat door mijzelf en nog wat 'Ollanders. Blijven plakken en ooit geupgrade naar Vista als grap en toen ik even moderator was op algemeen. Nooit meer mogen upgraden naar 7 dus ComputerVista bleef :)

Gelukkig kan je hier 1 keer je nick veranderen. Computer10 ofzo. Ik neem er geen credits voor. Je hebt het niet van mij

Bwa, ik weet niet, ik krijg nadat ik 5 jaar geleden een post over een cadeau van mijn moeder maakte nog steeds toch wel elke maand een bericht "geniet van je lentesokken". Vriendelijk, toch!
Ik krijg geen bericht meer sinds ik voorgesteld heb om Hoegaarden Rosé te gaan drinken.
Geghost door Wikkes... 't is erg.

Terug
Bovenaan