Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En het dan in een bolletje rollen.vissen achter navelpluis
Geen wonder dat je kakproblemen hebt.Snoepkes eten met een tas koffie erbij

Ge weet thans niet wat ge mist! Niks beter dan daGeen wonder dat je kakproblemen hebt.![]()

Brah, wit brood met boter en chocoMet de vrouw naar TLC kijken en beseffen dat dit eigenlijk best ontspannend is. Er schuilt een voyeur in ons allen.
Een boterham met choco. Ik eet dat geweldig graag, tot op het punt dat als ik er niet op let ik een half brood met een halve pot kan binnenwerken. En dan is het wel een guilty pleasure als je beseft hoeveel calorieën en vooral suiker en vet je net hebt binnengespeeld.

de definitie van normaal is fluideIk heb zoveel guilty pleasures dat ik mij niet eens meer guilty voel dus dan weet ik niet of ik wel guilty pleasures heb![]()

Da's gewoon pleasure. Guilty voor Top Gun? Never!Top Gun en Days of Thunder.
Elke
Keer
Weer
Haha, ik heb dat hier paar dagen geleden nog zitten doen! Maar ik pak gewoon een lepel Nutella en dop mijn Nic-Nac'jes er dan in.Nutella op op-is-op'kes (Nic-nac/letterkoekjes) smeren.
Heb dat met speculoospasta en sandwiches. Zak van een 15tal sandwiches al meermaals erdoor gejaagd als ik er niet op let.Met de vrouw naar TLC kijken en beseffen dat dit eigenlijk best ontspannend is. Er schuilt een voyeur in ons allen.
Een boterham met choco. Ik eet dat geweldig graag, tot op het punt dat als ik er niet op let ik een half brood met een halve pot kan binnenwerken. En dan is het wel een guilty pleasure als je beseft hoeveel calorieën en vooral suiker en vet je net hebt binnengespeeld.
Van dat vet zou ik ter plekke kokhalzen. Maar dat vel van de kip is idd wel lekker. Het is ook het enige die smaak heeft aan de kip toch?Bij het bakken van een stuk vlees met vet aan eet ik soms het vet op. Als dat botermals en bomvol smaak zit vind ik dat onweerstaanbaar. Mijn schoonfamilie kijkt ook vreemd als ik zeg dat het vel van een gebraden kip het beste is. Zij pellen dat er altijd af en gooien het bij de botten, wat ik dan weer doodzonde vind.