Wat is jouw guilty pleasure?

Panda

Well-known member
Crowdfunder FE
Waar kan jij van genieten waarvan je omgeving de wenkbrauwen bij zou fronsen?

Bij mij is dat een heerlijke Fristi bestellen in een bruine kroeg en dan slurpen van een blauw rietje tussen de pintjes van iedereen. 😍

Deadliest Catch.

Je zou denken dat je na 15 jaar mannen krabben zien vangen het wel beu wordt.

Neuuuuuup....

En het dan in een bolletje rollen.

tenor.gif

Met de vrouw naar TLC kijken en beseffen dat dit eigenlijk best ontspannend is. Er schuilt een voyeur in ons allen.

Een boterham met choco. Ik eet dat geweldig graag, tot op het punt dat als ik er niet op let ik een half brood met een halve pot kan binnenwerken. En dan is het wel een guilty pleasure als je beseft hoeveel calorieën en vooral suiker en vet je net hebt binnengespeeld.

Met de vrouw naar TLC kijken en beseffen dat dit eigenlijk best ontspannend is. Er schuilt een voyeur in ons allen.

Een boterham met choco. Ik eet dat geweldig graag, tot op het punt dat als ik er niet op let ik een half brood met een halve pot kan binnenwerken. En dan is het wel een guilty pleasure als je beseft hoeveel calorieën en vooral suiker en vet je net hebt binnengespeeld.
Brah, wit brood met boter en choco 🤤
als kind kreeg ik da altijd van m'n bomma.

Ik heb zoveel guilty pleasures dat ik mij niet eens meer guilty voel dus dan weet ik niet of ik wel guilty pleasures heb :thinking:

Heb dat met speculoospasta en sandwiches. Zak van een 15tal sandwiches al meermaals erdoor gejaagd als ik er niet op let.

Bij het bakken van een stuk vlees met vet aan eet ik soms het vet op. Als dat botermals en bomvol smaak zit vind ik dat onweerstaanbaar. Mijn schoonfamilie kijkt ook vreemd als ik zeg dat het vel van een gebraden kip het beste is. Zij pellen dat er altijd af en gooien het bij de botten, wat ik dan weer doodzonde vind.

Bij het bakken van een stuk vlees met vet aan eet ik soms het vet op. Als dat botermals en bomvol smaak zit vind ik dat onweerstaanbaar. Mijn schoonfamilie kijkt ook vreemd als ik zeg dat het vel van een gebraden kip het beste is. Zij pellen dat er altijd af en gooien het bij de botten, wat ik dan weer doodzonde vind.
Van dat vet zou ik ter plekke kokhalzen. Maar dat vel van de kip is idd wel lekker. Het is ook het enige die smaak heeft aan de kip toch?

Terug
Bovenaan