Wat is jouw guilty pleasure?

Michael Bubble op hoog volume luisteren terwijl ik de kerstboom zet.

There, I said it!
Kheb niks voor of tegen zijne muziek, ma kvind dat wel ne zalige pie, lijkt mij hele sympathieke, gezapige en funny kerel. Just ne Maaskantenaar :D.

OK. Ik denk dat deze wel als guilty pleasure door het leven kan gaan.
Die staat gewoon op enkele van mijn Spotify afspeellijsten

There's klingeon on the starboard bow, there's klingeon on the starboard bow, there's klingeon on the starboard bow
We come in peace shoot to kill, shoot to kill
We come in peace shoot to kill, shoot to kill, shoot to kill

Bij het bakken van een stuk vlees met vet aan eet ik soms het vet op. Als dat botermals en bomvol smaak zit vind ik dat onweerstaanbaar. Mijn schoonfamilie kijkt ook vreemd als ik zeg dat het vel van een gebraden kip het beste is. Zij pellen dat er altijd af en gooien het bij de botten, wat ik dan weer doodzonde vind.
Bij mij gooien ze dat op mijn bord, meer voor mij :giggle:
Ik sta in mijn omgeving gekend als vuilbakske met een grote eetlust...

Als ik BBQ doe met mijn beste vriend, dan gaat ie zijn stukken vlees opzettelijk wat langer op het vuur laten zodat het wat aanbrandt. Hij is verzot op 'verkoold' vlees... gezond? Kweeni, maar zo wordt er echt niets verspild :unsure:

Als ik BBQ doe met mijn beste vriend, dan gaat ie zijn stukken vlees opzettelijk wat langer op het vuur laten zodat het wat aanbrandt. Hij is verzot op 'verkoold' vlees... gezond? Kweeni, maar zo wordt er echt niets verspild :unsure:
Dat zie je vaak ook in de USA. Als je zo bbq recepten opzoekt dan zie je vaak dat hun vlees aan de buitenkant verkoold is. Ik lust hé toch niet graag. Geef mij maar eerder bleu 😉

Ik heb dat niet met vlees, maar wel met geroosterd brood. Daar mogen wat zwartgeblakerde stukken op zitten, wel niet in zijn geheel.

Terug
Bovenaan