Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
OK. Ik denk dat deze wel als guilty pleasure door het leven kan gaan.
Die staat gewoon op enkele van mijn Spotify afspeellijsten
There's klingeon on the starboard bow, there's klingeon on the starboard bow, there's klingeon on the starboard bow
We come in peace shoot to kill, shoot to kill
We come in peace shoot to kill, shoot to kill, shoot to kill
Bij het bakken van een stuk vlees met vet aan eet ik soms het vet op. Als dat botermals en bomvol smaak zit vind ik dat onweerstaanbaar. Mijn schoonfamilie kijkt ook vreemd als ik zeg dat het vel van een gebraden kip het beste is. Zij pellen dat er altijd af en gooien het bij de botten, wat ik dan weer doodzonde vind.
Als ik BBQ doe met mijn beste vriend, dan gaat ie zijn stukken vlees opzettelijk wat langer op het vuur laten zodat het wat aanbrandt. Hij is verzot op 'verkoold' vlees... gezond? Kweeni, maar zo wordt er echt niets verspild
Als ik BBQ doe met mijn beste vriend, dan gaat ie zijn stukken vlees opzettelijk wat langer op het vuur laten zodat het wat aanbrandt. Hij is verzot op 'verkoold' vlees... gezond? Kweeni, maar zo wordt er echt niets verspild
Dat zie je vaak ook in de USA. Als je zo bbq recepten opzoekt dan zie je vaak dat hun vlees aan de buitenkant verkoold is. Ik lust hé toch niet graag. Geef mij maar eerder bleu
Dat zie je vaak ook in de USA. Als je zo bbq recepten opzoekt dan zie je vaak dat hun vlees aan de buitenkant verkoold is. Ik lust hé toch niet graag. Geef mij maar eerder bleu