Wat is voor jou niet vanzelfsprekend, maar voor anderen wel?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Panda
  • Startdatum Startdatum
Dat is helaas niet correct, ze hebben dat ooit eens getest in een programma.

Ik dacht:
WC bovenverdieping, tandenborstel benedenverdieping in de keuken en nog was er een kleine hoeveelheid fecaliën op de tandenborstel.

Die microdeeltjes zweven echt door uw huis.
Het leven is toch al kak?

Bier en koffie drinken is ook zoiets.
Krijg ik echt niet binnen
Nee. Die twee samen dat smaakt inderdaad niet. Drink ze beter apart.

Nu is het wel zo dat er verschillende soorten bier zijn. Ik vermoed dan ook dat er wel iets zal tussen zitten dat je mag. Koffie krijg ik ook niet binnen :) Geen idee wat daar fijn aan is om 's ochtends kannen daarvan binnen te slurpen.

Nu is het wel zo dat er verschillende soorten bier zijn. Ik vermoed dan ook dat er wel iets zal tussen zitten dat je mag. Koffie krijg ik ook niet binnen :) Geen idee wat daar fijn aan is om 's ochtends kannen daarvan binnen te slurpen.
Net zoals er verschillende soorten bier zijn, zijn er ook verschillende koffies =>
Ik vermoed dan ook dat er wel iets zal tussen zitten dat je mag.

Nope, smaakt allemaal echt vreselijk. De geur alleen al.

Bier en koffie drinken is ook zoiets.
Seg seg, straks moet ik hier nog een aanval op mij persoon gaan reporten.

En nog een aanvulling voor de topic: neerzitten om number 1 te doen

Dat gebeurt enkel als het in combinatie met number 2 is want die wil je niet doen terwijl je rechtstaat.

En nog een aanvulling voor de topic: neerzitten om number 1 te doen

Dat gebeurt enkel als het in combinatie met number 2 is want die wil je niet doen terwijl je rechtstaat.
Wordt dacht ik aanzien als gezonder, omdat door neer te zitten de bekkenbodemspieren zich volledig kunnen ontspannen, en zo de blaas helemaal kan geledigd worden.

Wordt dacht ik aanzien als gezonder, omdat door neer te zitten de bekkenbodemspieren zich volledig kunnen ontspannen, en zo de blaas helemaal kan geledigd worden.
Kan zijn maar it's not how I roll :unsure:

We zouden eigenlijk ook allemaal als een Samurai kaka moeten doen

Samurai-Pose-1.jpg

Added bonus is dat je benen niet gekneveld zijn als je plots moet rechtspringen om je te verdedigen :laugh:

/EDIT: als onstopbare vechtmachine zal @kay-gell misschien altijd zo zitten?

Spontaan ergens gaan waar ik geen toegang heb tot een toilet, zeker na het eten. Denk aan wandelen, lange autorit, rondreis... Ik heb PDS die op onregelmatige tijdstippen opflakkert. Denk aan 3* gedurende film naar de wc crossen (gisteren, zucht).
Beperkt me enorm: eten beperken als ik ergens iets belangrijks moet doen, een verre reis heb ik nog altijd niet kunnen doen, ik ken zowat alle sporthallen/gemeentehuizen/publieke wc's in de provincie...

Spontaan ergens gaan waar ik geen toegang heb tot een toilet, zeker na het eten. Denk aan wandelen, lange autorit, rondreis... Ik heb PDS die op onregelmatige tijdstippen opflakkert. Denk aan 3* gedurende film naar de wc crossen (gisteren, zucht).
Beperkt me enorm: eten beperken als ik ergens iets belangrijks moet doen, een verre reis heb ik nog altijd niet kunnen doen, ik ken zowat alle sporthallen/gemeentehuizen/publieke wc's in de provincie...
Mijn mama heeft er ook heel veel last van, zij is begonnen met het fodmap dieet en heeft op deze manier al verschillende voedingswaren ontdekt die haar triggeren.

Heel herkenbaar..

Als ik bvb naar de tandards moet, de auto naar de garage moet brengen,... in de voormiddag ga ik nooit ontbijten, ik wacht met eten tot erna.

Verbale conversaties met andere mensen.

Niet moeilijk te geloven als je weet dat ik een handicap heb, zware slechthorendheid. De onzekerheid of ik de andere persoon wel ga kunnen verstaan, heerst constant. Daardoor ben ik ook een extreme introvert, maar ik vind dat niet erg. Wat ik wel erg vind, zijn mensen die hier iets proberen aan te veranderen, die kom ik helaas een paar keer per jaar tegen.

Verbale conversaties met andere mensen.

Niet moeilijk te geloven als je weet dat ik een handicap heb, zware slechthorendheid. De onzekerheid of ik de andere persoon wel ga kunnen verstaan, heerst constant. Daardoor ben ik ook een extreme introvert, maar ik vind dat niet erg. Wat ik wel erg vind, zijn mensen die hier iets proberen aan te veranderen, die kom ik helaas een paar keer per jaar tegen
Op mijn werk lunch ik graag alleen. Elke week is er toch wel iemand die denkt dat hij/zij medelijden moet hebben met mij. Ik vind het wel lief dat ze zich bekommeren, maar ik zit echt gewoon uit vrije wil alleen hoor. :P

Op mijn werk lunch ik graag alleen. Elke week is er toch wel iemand die denkt dat hij/zij medelijden moet hebben met mij. Ik vind het wel lief dat ze zich bekommeren, maar ik zit echt gewoon uit vrije wil alleen hoor. :p
Headset op. Serietje op de smartphone in kickstand zetten en dan rustig eten. Geen gestoor van anderen. Dit kan natuurlijk ook gewoon met een boek in kickstand. De headset moet trouwens niet gekoppeld zijn. Het is de illusie die telt.

Mijn mama heeft er ook heel veel last van, zij is begonnen met het fodmap dieet en heeft op deze manier al verschillende voedingswaren ontdekt die haar triggeren.
Ik ken er ook 'n paar. Jammer genoeg dingen die frequent voorkomen & gezond zijn...ik laat ze niet liggen, wegens ook kieskeurig qua eten. (Denk aan tomaat, paprika, ajuin, sla, gesmolten kaas, ijs (ok, daar ben k wel mee gestopt :-)), warme melk, pikant...)
). Nu, 't is meer dan dat. Ook sport, stress, ingesloten zitten...triggert.

Op mijn werk lunch ik graag alleen. Elke week is er toch wel iemand die denkt dat hij/zij medelijden moet hebben met mij. Ik vind het wel lief dat ze zich bekommeren, maar ik zit echt gewoon uit vrije wil alleen hoor. :p
Herkenbaar. Niet veel mensen kunnen dat voorstellen, alsof eenzaamheid alleen maar negatief kan zijn.

Ik ben dol op alleen zijn. De eerste corona-lockdown 2 jaar geleden was de zaligste tijd van mijn leven. Tot de mondmaskers kwamen, nog nooit zo moeilijk gehad om mensen te verstaan (omdat ik niet kon liplezen).

Ik had dat ook toen ik nog in fabrieken werkte. Ik stond 8u samen met anderen of gewoon al in het lawaai, dan wou ik m'n bokes in complete rust opeten. Bij m'n laatste job ging ik dikwijls zelfs niet in de cafetaria eten maar zette ik me in de lobby. (Was met de nacht, dus volledig verlaten).
Nu heb ik een job waarbij m'n directe collega's even stil zijn als ik, dus daar wordt soms 8u niets gezegd of enkel even iets over een project of zo. Dus nu vind ik het wel doenbaar om een half uurtje met anderen in de cafetaria te zitten.

De truk met de oortjes in zonder effectief op te staan heb ik vroeger ook genoeg toegepast

Terug
Bovenaan