Daniël-Kun
Member
Wat vinden jullie van pizza Hawaï? 0= vreselijk, 10= fenomenaal. 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Er staat niet bij of het in de airfryer is gebakken of niet.Tonerider, ik dacht zeker dat gij al gestemd zoudt hebben en ik heb ook nog een score in mijn kop die ik denk dat gij gaat geven.

Sjalot heel fijn erop gesneden is ook subliem!Met een paar zwammen op vind ik het nog slechter. No shrooms![]()

Dat is een kleine ajuin met streken zeker? Bij mij altijd veel grote schellen ajuin erop.Sjalot heel fijn erop gesneden is ook subliem!![]()

Met een paar zwammen op vind ik het nog slechter. No shrooms![]()
Het enige juiste antwoord! Er zitten hier toch nog vrouwen die smaak hebben qua eten.
Ik was aan het twijfelen tussen jouw of Tonerider toen ik de post las. Maar aangezien er zelfs werk in gestoken wordt om een gerecht volledig te verknoeien moest ik weten dat het van jou komt.Ik ben pro, maar ik flikker dan ook graag van alles op een pizza dat ik graag lust. Ananas naast kappertjes en ansjovis bvb, vind ik helemaal prima!![]()
Hoe kan iets Italiaans zijn als er Hawaï in de naam staat?Het ergste is Italiaanse restaurants die deze Italiaanse vloek op hun menukaart staan hebben. Hoe hard kun je je roots verloochenen
Het is dan nog door een Griek bedacht.. Een Griek die een Italiaans gerecht Hawaii noemt. Zelfs de straathond van de overburen met 7 verschillende kleuren is minder bastaard dan de pizza HawaïHoe kan iets Italiaans zijn als er Hawaï in de naam staat?
Ach, mocht ik mainstream zijn, zou je me nog geen fractie zo leuk vindenIk was aan het twijfelen tussen jouw of Tonerider toen ik de post las. Maar aangezien er zelfs werk in gestoken wordt om een gerecht volledig te verknoeien moest ik weten dat het van jou komt.
Tonerider verkloot ze zonder er moeite voor te willen doen.