Str8_6
Well-known member
De liefde van de man gaat door de maag natuurlijk. Maar je hebt dikke borsten dus je mag blijven.Ach, mocht ik mainstream zijn, zou je me nog geen fractie zo leuk vinden
Idem voor Toontje natuurlijk!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De liefde van de man gaat door de maag natuurlijk. Maar je hebt dikke borsten dus je mag blijven.Ach, mocht ik mainstream zijn, zou je me nog geen fractie zo leuk vinden
Idem voor Toontje natuurlijk!![]()
De liefde van de man gaat door de maag natuurlijk. Maar je hebt dikke borsten dus je mag blijven.

Dat noem ik ne Shitaliaan.Het ergste is Italiaanse restaurants die deze Italiaanse vloek op hun menukaart staan hebben. Hoe hard kun je je roots verloochenen
Dat zijn meestal turken die een "Italiaans" restaurant uitbaten, die zoiets op de kaart hebben.Het ergste is Italiaanse restaurants die deze Italiaanse vloek op hun menukaart staan hebben. Hoe hard kun je je roots verloochenen
In Poperinge zit er een rasechte Italiaan die zijn eigen volk verloochent.Dat zijn meestal turken die een "Italiaans" restaurant uitbaten, die zoiets op de kaart hebben.
De lekkerste pizza en ook de enige die ik regelmatig eet.
10 dus
Ja natuurlijkIn Poperinge zit er een rasechte Italiaan die zijn eigen volk verloochent.

Hij heeft ook een pizza met braadworst in schijfjes gesneden..Ja natuurlijk![]()
Alle, geen echte Italiaan dus maar een echte Poperingenaar, dat gebrek in smaakinzicht is typisch voor die regio. Mssh dat @Tonerider best daar een huisje zoekt, zou daar ook wel nog passenHij heeft ook een pizza met braadworst in schijfjes gesneden..

Je gaat die toch niet naar West-Vlaanderen brengen hoop ik?Alle, geen echte Italiaan dus maar een echte Poperingenaar, dat gebrek in smaakinzicht is typisch voor die regio. Mssh dat @Tonerider best daar een huisje zoekt, zou daar ook wel nog passen![]()
Nee, naar PoperingeJe gaat die toch niet naar West-Vlaanderen brengen hoop ik?

Perfecte beschrijving van mijn vorig werk die inderdaad in Poperinge was.Nee, naar Poperinge
Grapjurk, Poperinge West-Vlaanderen noemen, das gewoon achtergesteld buurt die niemand wil