Str8_6
Well-known member
Je bent trouwens de enige van heel het topic die het juist schrijft! Mijn welgemeende complimenten. Want zelfs de topic titel is een epic fail met de ï.Ik zou het liefste een![]()
op
![]()
gaan eten. Dan heb ik ook een pizza Hawaii.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent trouwens de enige van heel het topic die het juist schrijft! Mijn welgemeende complimenten. Want zelfs de topic titel is een epic fail met de ï.Ik zou het liefste een![]()
op
![]()
gaan eten. Dan heb ik ook een pizza Hawaii.
Sorry, maar nu ben jij mis: de twee schrijfvormen zijn correct in de Nederlandse taal.Je bent trouwens de enige van heel het topic die het juist schrijft! Mijn welgemeende complimenten. Want zelfs de topic titel is een epic fail met de ï.
Dus we gaan het gewoon nog gekker maken? Een Nederlandse schrijfwijze voor een Italiaans gerecht dat een Griek uitgevonden heeft en de naam Hawaii gegeven heeft.Sorry, maar nu ben jij mis: de twee schrijfvormen zijn correct in de Nederlandse taal.
Hawaii / Hawaï - Taaladvies.net
Hawaii / Hawaï Vraag Wat is de aanbevolen vorm in het Nederlands: Hawaii, Hawai’i of Hawaï? Antwoord De aanbevolen vorm in het Nederlands is Hawaï. Het is ook de gebruikelijkste vorm. Toelichting Bij buitenlandse aardrijkskundige namen nemen we in principe … Hawaii / Hawaï Meer lezen »taaladvies.net
Die bastaardhond?Is een smaak dat ik wel kan pruimen.
of spaghetti met mayo en zwan worstjesEen pizza hawaïi is dik oké. Evenals wens ik te melden dat Italiaanse pizza's rommel zijn en je de beste pizza's in Chicago en New York vindt.
Alsook, spaghetti met ketchup is helemaal oké!

en appel erbij!of spaghetti met mayo en zwan worstjes![]()
of spaghetti met mayo en zwan worstjes![]()
Als we toch over wansmakelijke dingen bezig zijn, wil ik er nog gedroogde pruimen en kappertjes bij!en appel erbij!
ik vond de appel er al over, maar nu kan ik wel zeggen dat mijn liefde voor u over is. (alhoewel ik eigenlijk niet weet wat kappertjes zijn behalve als het dwerg-coiffeurs zijn, maar geen idee waarom ge die wilt uitnodigen, buiten dat het kleine eters zijn natuurlijk, wat ideaal is als ge sociaal wilt zijn, maar toch niet te veel geld wil uitgeven aan eten).Als we toch over wansmakelijke dingen bezig zijn, wil ik er nog gedroogde pruimen en kappertjes bij!
Ik zeg toch niet dat IK het zou eten?ik vond de appel er al over, maar nu kan ik wel zeggen dat mijn liefde voor u over is. (alhoewel ik eigenlijk niet weet wat kappertjes zijn behalve als het dwerg-coiffeurs zijn, maar geen idee waarom ge die wilt uitnodigen, buiten dat het kleine eters zijn natuurlijk, wat ideaal is als ge sociaal wilt zijn, maar toch niet te veel geld wil uitgeven aan eten).
ik vind gewoon dat je niet te snel moet stoppen als je wansmakelijke combo's maakt.... 
ja maar dan wordt het al een gerecht. In mijn versie is het een `lazy poor boy`-maaltijd. Spaghetti vier minuten koken, ne klad mayo erbij en een blik zwan worstjes en ge zijt er weeral van af. Als ge nog een appel moet gaan schillen, pruimen moet drogen, opzoeken wat kappertjes zijn dan kan ik evengoed spaghetti bolognese maken.Ik zeg toch niet dat IK het zou eten?ik vind gewoon dat je niet te snel moet stoppen als je wansmakelijke combo's maakt....
![]()
ah ok, dat heb ik al wel gezien en gegeten denk ik.![]()
Kappertje - Wikipedia
nl.m.wikipedia.org
@Tonerider ideaal bij prepare en wordt ook in tartaar gebruikt
Sinds het zwam date topic open is zijn er hier geen gedroogde pruimen meer te vinden.Als we toch over wansmakelijke dingen bezig zijn, wil ik er nog gedroogde pruimen en kappertjes bij!
- kook pasta 4 minutenja maar dan wordt het al een gerecht. In mijn versie is het een `lazy poor boy`-maaltijd. Spaghetti vier minuten koken, ne klad mayo erbij en een blik zwan worstjes en ge zijt er weeral van af. Als ge nog een appel moet gaan schillen, pruimen moet drogen, opzoeken wat kappertjes zijn dan kan ik evengoed spaghetti bolognese maken.