Ik drink alles, en zeker met alcohol.Ik heb goesting in zo een goeie zwarte koffie zonder melk zonder suiker. Echt zo'n straffe koffie.
Heerlijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik drink alles, en zeker met alcohol.Ik heb goesting in zo een goeie zwarte koffie zonder melk zonder suiker. Echt zo'n straffe koffie.
Heerlijk.
Op wat losse vijzen na, kan ik dat enkel beamen!Dat kan niet anders dan een verstandige toffe mens zijn.

Met die losse vijzen verwijs je naar mijn miskende genialiteit waar ik al mijn hele leven mee worstel! Maar euhm, nogal wreed off topic hier.

Die rode wijn heeft uw hersenen toch zware schade berokkend, Pepsi Max wtfMet die losse vijzen verwijs je naar mijn miskende genialiteit waar ik al mijn hele leven mee worstel! Maar euhm, nogal wreed off topic hier.
Pizza Hawaï eet ik niet meer sinds mijn 10e. Da’s eigenlijk ongeveer de leeftijd waarop ik regelmatig(er) een glas rode wijn begon te drinken. correlatie of causaal verband![]()

Was dat ook de leeftijd waarop je @Mulan leerde kennen? Anders zie ik ook wel nog enkele verbanden.Met die losse vijzen verwijs je naar mijn miskende genialiteit waar ik al mijn hele leven mee worstel! Maar euhm, nogal wreed off topic hier.
Pizza Hawaï eet ik niet meer sinds mijn 10e. Da’s eigenlijk ongeveer de leeftijd waarop ik regelmatig(er) een glas rode wijn begon te drinken. correlatie of causaal verband![]()
Nee dat genoegen is dan weer geheel toe te schrijven aan covid.Was dat ook de leeftijd waarop je @Mulan leerde kennen? Anders zie ik ook wel nog enkele verbanden.
Ja, Covid, niemand gaat daar toch goeie herinneringen aan over houden he. Hoeveel tegenslag kan een mens eigenlijk hebben in zo'n korte tijdspannes.Nee dat genoegen is dan weer geheel toe te schrijven aan covid.
Je kan moeilijk in zwam actief zijn en denken dat er geen vijs los zit, toch? Anders moet ik dat "verstandig" weer gaan ontkennen...Met die losse vijzen verwijs je naar mijn miskende genialiteit waar ik al mijn hele leven mee worstel! Maar euhm, nogal wreed off topic hier.
Pizza Hawaï eet ik niet meer sinds mijn 10e. Da’s eigenlijk ongeveer de leeftijd waarop ik regelmatig(er) een glas rode wijn begon te drinken. correlatie of causaal verband
oh tstaat in zwam!

All is good; op dat moment zag ik nog niet dat het zwam was.Je kan moeilijk in zwam actief zijn en denken dat er geen vijs los zit, toch? Anders moet ik dat "verstandig" weet gaan ontkennen...![]()

Ik heb goesting in zo een goeie zwarte koffie zonder melk zonder suiker. Echt zo'n straffe koffie.
Heerlijk.
Messi en Ronaldo en Ramos naar Club Brugge.![]()
“Dans dan! Ga je nu niet dansen?”: hevige Messi treitert na misser, keeper voert verbale oorlog van bovenste plank
Opgepompt van adrenaline was Lionel Messi na de penaltymisser van Jerry Mina. Terugdenkend aan het omstreden dansje van de Colombiaan enkele dagen geleden. “Dans dan! Ga je nu niet dansen?” Een strafschoppenreeks op het scherpst van de snee, want ook Argentijns doelman Emiliano Martinez ging...www.hln.be
https://www.hln.be/buitenlands-voet...-van-15-miljoen-euro-zal-opstrijken~a82044ed/Messi en Ronaldo en Ramos naar Club Brugge.
Sir, this is a Zwam thread.Ik mis de optie "ik ben niet zot van pizza, maar pizza hawai is niet beter of slechter dan andere pizzas, eerder even middelmatig"
ach zoMet een poll over pizza, dus.
Waar zie je een sir trouwens