Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Top ding, maar maakt toch een serieus lawaai.Een ninja creami!
Ik veronderstel dat dit voor mij bedoeld is?Is er al beterschap?

Deze week toevallig ook zitten opzoeken. Ik verwacht een review binnenkortEen ninja creami!

ik heb dat hier sinds december in huis, deze week wel echt veel gebruikt. Absurd hoe makkelijk en goed dat is. Ik kan daar gewoon proteineshakes in smijten en de volgende dag heb ik ne volledige pot lekker ijs dat ik niet opkrijg terwijl zo'n shake direct weg zou zijn.Deze week toevallig ook zitten opzoeken. Ik verwacht een review binnenkort![]()

Ik heb vorig jaar een Cristel Castel'Pro 5-laags RVS-pan gekocht. Iets goedkoper dan een Demeyere en wel heel tevreden van.Hier ook aan het kijken voor rvs pannen van demeyere. Best gaan voor 5 laags of 3 laags goed genoeg? Ben geen topchef maar wil me er graag in verbeteren.
ik heb 'm twee keer gebruikt, gezond ijs met skyr etc. Het was verschrikkelijk slechtik heb dat hier sinds december in huis, deze week wel echt veel gebruikt. Absurd hoe makkelijk en goed dat is. Ik kan daar gewoon proteineshakes in smijten en de volgende dag heb ik ne volledige pot lekker ijs dat ik niet opkrijg terwijl zo'n shake direct weg zou zijn.
heb nog niet zo veel gedaan buiten high-protein ijs, maar als dat er al zo goed uitkomt![]()

)Ga je nu bakken of stomen? Het is niet helemaal duidelijk. Soit. Dat ding staat hier op de kast, maar ik heb dat gelijk nog nooit gebruikt. Ook maar gekregen.Na lang twijfelen mij toch een Philips airfreyer 5000 (NA547) met stoomfunctie gekocht .
Kan dus stomen , bakken en bakken en stomen tegelijk ….nu er eerst mee leren koken .
(En ja dus vlees stomen ook maar ook ineens bakken .)