Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar verdriet dat ik had toen ik hem in de prak had gereden (bij regen controle verloren over het stuur en dwars tegen een borduur gegaan waardoor heel de constructie uit haak stond)Aprilia.Als grote fan van de moto GPs in de jaren 90, moest er natuurlijk een Aprila RS50 komen, afstelling eruit en vlammen maar![]()

Sorry ik werd plots overvallen door nostalgie door daar aan terug te denken en heb dus op mijn spelling geletAprilia.
Spellingwar champion.
![]()

Sorry ik werd plots overvallen door nostalgie door daar aan terug te denken en heb dus op mijn spelling gelet![]()
Met mijnen Twingo zo ooit naar de Ardennen gereden (Ouren (Burg-Reuland). Met 4 erin en koffertje vol die snelheid zien zakken tot 70 per uur.ne polo 1000cc, maar in het wit en ik dacht eigenlijk dat het ne vijfdeurs was, maar daar vind ik niet direct foto`s van. Als ik er mee naar de ardennen reed moest ik me tussen de camions zetten op de autosnelweg want wanneer hij bergop moest had hij problemen: tegen dat ik boven was haalde hij nog maar 80 in het uur.Maar verdriet dat ik had toen ik hem in de prak had gereden (bij regen controle verloren over het stuur en dwars tegen een borduur gegaan waardoor heel de constructie uit haak stond)
Genoeg witte gevonden, maar helaas nergens een 5-deurs.![]()
ne polo 1000cc, maar in het wit en ik dacht eigenlijk dat het ne vijfdeurs was, maar daar vind ik niet direct foto`s van. Als ik er mee naar de ardennen reed moest ik me tussen de camions zetten op de autosnelweg want wanneer hij bergop moest had hij problemen: tegen dat ik boven was haalde hij nog maar 80 in het uur.Maar verdriet dat ik had toen ik hem in de prak had gereden (bij regen controle verloren over het stuur en dwars tegen een borduur gegaan waardoor heel de constructie uit haak stond)
raar, ik ben nochtans zekers dat het ne vijfdeurs was, maar goed, dat is al meer dan 20 jaar geleden (1995-96 denk ik - 2dehands natuurlijk), dus de herinneringen kunnen al wat afwijken van de waarheid.

)