Zal zo'n gigantisch bedrag aanvankelijk geen roes zijn? Aanvankelijk enorm genieten van de mogelijkheden, maar glamour en glitter verliezen na verloop van tijd hun glans.
...
Ik zou graag eens stoefen en met een Lamborghini rondrijden. Ik zou graag eens 300 km/u rijden op een auto-circuit. Ik zou graag eens met een raket van Musk naar Mars vliegen. Ik zou een kast van een villa kopen .. Enzovoorts .. Maar eens ik die zaken gedaan heb, dan is dat zo en heb ik er géén voldoening meer van. Dan word ik die zaken beu ...
Maar er zijn ook gewoon zaken die ik graag doe, maar die onmogelijk zijn wegens een gebrek aan geld.
2x zo véél sporten als ik nu doe? --> Onmogelijk want ik moet werken, daarvan word ik moe, zin in sport is dan minder ... allé ja alles gaat, maar pffttt sinds ik sarcoïdose gehad heb, kost mij dit enorm véél moeite dus dan moet ik doseren en met werken xxx
Citytrips en de hele wereld zien --> Onmogelijk, want ik heb daar het geld niet voor
Géén zin om op te staan? --> Onmogelijk, ik MOET opstaan, zeker tss maandag en vrijdag. Doe ik dit 3x op een jaar NIET (onwettig afwezig), dan ligt mijn C4'ke klaar. Als ik rijk ben dan slaap ik gewoon door, ontslagen? WHATEVER dan ..
Die drie laatste zaken zijn zaken die ik 1 miljoen keer zal doen, en na de 1 miljoenste en 1 keer ben ik die zaken nog altijd niet beu hoor (zeker weten).
Opmerking: Bovenstaande zijn gewoon wat voorbeeldjes hé ... er zijn wél meer / andere zaken die ik graag doe, ..
Kan ik de zaken doen die ik echt graag doe? --> Dan zal MEER geld mij niet extra gelukkig meer maken (uitgezonderd de eerste roes). Maar tot dan? --> Zeker wél.