Welcome to the AA

Welcome to the AA

De shirts van Roger Federer waren indertijd €20 duurder dan de gewone Nike T-shirts.
En dat waren dus gewoon Nike T-shirt met RF op.

Een Nike tennis T-shirt was gemiddeld €50-€60
Een Nike tennis T-shirt van Rofer Federer was gemiddeld €70-€80

Misschien bedoelde hij dat?
Maar is dat dan niet gewoon het verschil tussen 'blanco' shirt en eentje met naam erop? Dat lijkt mij perfect logisch. Een naamloos shirt van bv. Real Madrid kost normaal ook minder dan eentje met naam. Maar van zodra je een naam-shirt bekijkt, zouden ze wel allemaal dezelfde prijs moeten hebbe, ongeacht de naam erop.

Als die ene naam wereldkampioen is, zal die een beter (duurder) contract hebben met Nike en zullen die Tshirts dus duurder zijn dan een andere minder bekende naam in diezelfde sport.

De shirts van Roger Federer waren indertijd €20 duurder dan de gewone Nike T-shirts.
En dat waren dus gewoon Nike T-shirt met RF op.

Een Nike tennis T-shirt was gemiddeld €50-€60
Een Nike tennis T-shirt van Rofer Federer was gemiddeld €70-€80

Misschien bedoelde hij dat?
T shirts zijn natuurlijk niet te vergelijken met sport jerseys.

Het is zoals hij zelf reeds antwoordde, er zit een verschil tussen authentic shirts, special edition, swingmans, replica’s, … in prijs. Niet tussen spelers die bij dezelfde ploeg spelen.

Ik moet ook zeggen dat ik heel aangenaam verrast was over de aflevering met Dimitri Vegas. Had het hier wat in de achtergrond opgezet tijdens het verbouwen en vond dat die zeer nuchter en down to earth was. Ook het gesprek over AI en de waarde van nog iets te creeëren, daar deelde ik wel zijn visie.

Ik had die kerel veel 'platter' ingeschat, zeker omdat zijn vrouw nu ook niet de indruk geeft dat hij met haar samen is voor de diepe gesprekken, maar ik kan me vergissen.

Dus de prijzen voor iedere speler bij Manchester United zijn dezelfde? Allé man, alles van KDB indertijd was toch gewoon het duurste neen? :D
Ja. Je kan dat gewoon zelf opzoeken.

Het enige prijsverschil zit hem in de badges die er op zitten en welke uitvoering je koopt. De naam op de achterkant verandert niets aan de prijs.

Ook op de website van de KBVB kost een KDB shirt even veel als eentje van Jarne Teulings.

Van alle zaken die misschien niet helemaal kloppen dat ze vertellen is de prijs van een voetbal t-shirt niet zo heel belangrijk imo :laugh:

Amai, aflevering met Dimitri Vegas was zeer leuk. Had al eerder gehoord dat dat blijkbaar een heel nuchtere/chille kerel was en zo kwam ie ook echt wel over. Sommige doen alsof ze 'ook maar gewoon een mens' zijn maar bij hem leek het ook oprecht zo te zijn. :p

De brug tussen deze aflevering en die van vorige week

première Ghostbusters afterlife met regisseur aanwezig. Xander zit daar en achter hem hoort hij iemand “ja heb al me de regisseur geklapt we gaan is afspreken in LA” zeggen. Xander draait zich om en ziet Dimitri Vegas met Anouk Matton. Halverwege de film komen er mini marshmallow mannetjes in de film waarop Anouk Matton zegt “is da nu Casper?”.

Amai, aflevering met Dimitri Vegas was zeer leuk. Had al eerder gehoord dat dat blijkbaar een heel nuchtere/chille kerel was en zo kwam ie ook echt wel over. Sommige doen alsof ze 'ook maar gewoon een mens' zijn maar bij hem leek het ook oprecht zo te zijn. :p
Dat vond ik dus ook, het is door de commentaren hier dat ik ernaar geluisterd heb, want Vegas staat qua muziek mijlenver van mijn eigen muzieksmaak, maar hij was zeer aangenaam om naar te luisteren. De marketing heeft ook gewerkt want intussen heb ik hier zijn gesigneerde Dino Warriors liggen :oi22: Ik zou je voor gek verklaren 2 weken geleden.

Dat vond ik dus ook, het is door de commentaren hier dat ik ernaar geluisterd heb, want Vegas staat qua muziek mijlenver van mijn eigen muzieksmaak, maar hij was zeer aangenaam om naar te luisteren. De marketing heeft ook gewerkt want intussen heb ik hier zijn gesigneerde Dino Warriors liggen :oi22: Ik zou je voor gek verklaren 2 weken geleden.
Ik vond het ook een betere aflevering dan ik op voorhand gedacht zou hebben. Hoe is die strip overigens? No offense naar Dimitri Vegas maar trekt dat verhaal op iets?

Ik vond het ook een betere aflevering dan ik op voorhand gedacht zou hebben. Hoe is die strip overigens? No offense naar Dimitri Vegas maar trekt dat verhaal op iets?
Ik heb nog maar een stukje gelezen, kan er nog niet veel over zeggen. Zoals iemand ook zei in de comic thread in de sectie literatuur, is het nogal duidelijk een referentie naar Teenage Mutant Ninja Turtles. Bij HyperCarrefour is de Nederlandse versie trouwens al verlaagd naar 8.99 euro.

Aflevering met Rinus iets te lang. Mocht Alex al eens stoppen met de vragen te beantwoorden die Andries eigenlijk aan de gast stelt zou het al een pak schelen.

Heb, mits vertraging, de aflevering met Xander Derycke beluisterd. Leuke aflevering maar vergelijkt Alex zich nu echt met Ricky Gervais als in dat hij op eenzelfde niveau staat?

Heb, mits vertraging, de aflevering met Xander Derycke beluisterd. Leuke aflevering maar vergelijkt Alex zich nu echt met Ricky Gervais als in dat hij op eenzelfde niveau staat?
Vond dat echt een nogal saaie aflevering.

Dat Xander het StuBru en HHVB succes niet zo heel goed verteert lijkt me nu niet echt een grote verrassing.

Andries noemde in de laatste aflevering met Arnout Vandenbosch een instagram parodie account op (met die "engelse belerende stem"). Iemand die de naam nog weet van de account? (ik heb geen zin om de aflevering opnieuw te beluisteren :oi22: )

EDIT:
Awfkwardflyer

Laatst bewerkt:
Andries noemde in de laatste aflevering met Arnout Vandenbosch een instagram parodie account op (met die "engelse belerende stem"). Iemand die de naam nog weet van de account? (ik heb geen zin om de aflevering opnieuw te beluisteren :oi22: )
heb het halverwege afgezet: nu ook al Andries die de gast gaat onderbreken en niet laat uitspreken bovenop Alex die gewoon zelf zijn eigen vragen beantwoordt... tenenkrullende aflevering, had op de duur medelijden met Arnout.

Ik zit nog aan die met Rinus Vandevelde. Interessante kerel maar halverwege ontaarde het precies in een podcast over Alex en Andries. Ik moet zeggen dat het egocentrische van Alex mij week na week harder irriteert. Die pikt van zijn gast iets op dat hij zelf ooit heeft meegemaakt of iets gelijkaardig en hop, hij is ermee weg...

Terug
Bovenaan