Timberwinter
Well-known member
En de queen heel het spel geparkeerd stond in de ruimte om de selfdestruct af te zettenIk moest wel omdat jij de selfdestruct had in gang gestoken.
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En de queen heel het spel geparkeerd stond in de ruimte om de selfdestruct af te zettenIk moest wel omdat jij de selfdestruct had in gang gestoken.
.

Staat al even in m'n Steam-library via Humble Bundle, maar nog niet gespeeld. Van't weekend eens proberen!Ik heb vanavond voor het eerst Terraforming Mars gespeeld (via de app tegen 2 easy AI’s). Het smaakt gigantisch hard naar meer! Het is de eerste keer (en volgens mij de volgende keren ook) wel erg overweldigend wat je allemaal kan doen. Maar heb nu naast de in-app tutorial ook nog eens een how-to-play gekeken en heb het precies beter beet nu.
Heb er ondertussen al een aantal spelletjes opzitten en ik amuseer me er erg mee. Ondanks dat ik nog maar 1 keer gewonnen hebStaat al even in m'n Steam-library via Humble Bundle, maar nog niet gespeeld. Van't weekend eens proberen!
. Alleen zijn de Global Parameter tracks niet altijd even duidelijk op de iPad...
.

Beginnersfouten.ik heb haar wel 2 keer afgedroogd![]()

D) te koop zetten terug.
)
alhoewel het best meevalt imo.
) en Zaterdag met 2 de campaign van Maracaibo opgestart. Best wel leuk, met die verhaallijn. Ok, het verhaal is heel dunnetjes, maar de wijzigingen aan het spelbord enzo zijn echt wel een leuk idee 
) toch aangenaam verrast !