Wil ik ook graag eens spelen!Brass: Birmingham
Heel toffe economic!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wil ik ook graag eens spelen!Brass: Birmingham
Heel toffe economic!
Zeer tof, en nu extra voordelig aan te kopen (de Megabox met de 2 uitbreidingen bij).De Kwakzalvers van Kakelenburg
Iemand ervaring mee? Twijfel om aan te kopen

Moest ge volgende week dinsdag tijd hebben, op BGN-Gent host iemand hem. Ik vind die zelf ook heel goed waardoor ik ook nog eens tot daar afzak.Wil ik ook graag eens spelen!
Met of zonder uitbreidingen?Rovers van de Noordzee: al vaak op iOS gespeeld, nu gisteren voor de eerste keer in het echt. Een van de leukere workerplacement-games.
Zonder. Maar zeker ook al fijn. Naar het schijnt nog beter met de uitbreidingen erbij.Met of zonder uitbreidingen?
Ja klopt. Voegt net dat tikkeltje extra toe.Zonder. Maar zeker ook al fijn. Naar het schijnt nog beter met de uitbreidingen erbij.
Aaaah, absoluut topspel! Moet dringend ook eens op tafel komenDeze week eindelijk Anachrony kunnen spelen.

Bah, sleeves.Een must om de kaarten te sleeven!
) Hidden traitor game en eingelijk helemaal niet zo moeilijk. Speelt wel denk ik beter met 5-6.Absoluut. Levert exact wat ik er van verwachtte, een goeie doordenker met genoeg interactie zonder teveel boetjes en bahtjes. Snel uitgelegd, snel gespeeld.Ah toch nog iemand die Mercado de Lisboa cava/goed vind.
.