Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Stel je voor zegAllemaal samen winnen? Da's niet voor echt he dan. Dat telt niet![]()

)Ondertussen uitgespeeld en totally agree! Vond het echt heel goed. Ook heel leuke thematische aspecten/gebeurtenissen, referenties en spannend tot het einde.Die rebellion is ook een van mijn favorieten en super gebalanceerd.
Ik had hetzelfde, dat ik deze eerst nog leuk vond, maar nu liever niet meer speel. Voor mijn gevoel omdat het moeilijk is echt creatief en anders te spelen elke keer.Mysterium
Eindelijk nog eens met 7 kunnen spelen en ik moet zeggen: ik weet niet meer waarom ik die zo leuk vond… (ondanks dat we het gehaald hebben). Vermoed niet dat ik die snel nog eens zal spelen. Mogelijks verlaat die dan de collectie, want met 2 is die helemaal niet leuk.

Gisteren The Great Wall met @Karel-Jan en 2 anderen. De winnaar had 1 punt voorsprong op mij![]()
. Ondertussen wel genoeg andere dingen gespeeld.Deze ligt hier ook nog sealed. Wa vind ge van het spel?Gisteren The Great Wall met @Karel-Jan en 2 anderen. De winnaar had 1 punt voorsprong op mij![]()
Tof, maar toch content dat ik het niet zelf heb gekocht. Zou het te weinig spelen.Deze ligt hier ook nog sealed. Wa vind ge van het spel?