Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Welcome to the rabbit hole! Heel leuke solo ervaring (met 2 ook), best goeie campaigns maar zoveel goeie mogelijkheden!Vorige week heb ik ... en Marvel Champions: The Card Game gekocht.
Dus alles terug naar pre-con, spelen puur voor de fun.Ik blijf alles kopen, denk alleen dat ik het spel zelf al 2-3 jaar niet meer op tafel heb gelegd. Maar de completionist in mij blijft hangenIk heb alles van Marvel Champions, aan het wachten op Synthezoid Smackdown (al moet ik zeggen dat ik het niet meer zo veel speel, de laatste 2 expansion + 8 laatste heroes zijn nog onaangeraakt, speel soms nog met alles wat ik al heb geopend)
En zoveel goeie mogelijkheden, klopt, maar imo te veel mogelijkhedenDus alles terug naar pre-con, spelen puur voor de fun.

Haha, dan zijn we met 2! (laatste spel is geleden van ergens in de zomer)Ik blijf alles kopen, denk alleen dat ik het spel zelf al 2-3 jaar niet meer op tafel heb gelegd. Maar de completionist in mij blijft hangen![]()

. 5.5Kg voor 1 spel, zonder mini's. Wel weer serieus stevig karton en dual layered board en veel houten stukjes..
Wij gaan deze de 14de spelen. De laatste die ik heb gekocht was Weather Machine, maar het was weeral een beetje hetzelfde als de rest imo. Ben benieuwd!Speakeasy is (eindelijk) geleverd geraakt. Wat een doos ook weer. 5.5Kg voor 1 spel, zonder mini's. Wel weer serieus stevig karton en dual layered board en veel houten stukjes..
Nu nog de moed vinden om het uit te pakken en nekeer te spelen! Ik kijk er wel naar uit want hij zou weer TOP zijn![]()
Vroeger in mijn bezit gehad, maar was niet echt fan van het spel, dus was ook snel weer doorverkochtIemand hier ervaringen met Innovation?
) Dus blind kaarten in mijn hand onthouden stak tegen op dat moment.