Welke boardgames heb je laatst gekocht?

lands of galzyr
ratchet and clank catacombs : underworld expansion
speakeasy
lisboa
nova luna
ada's dream
hamburg
year of the dragon
scheepsbouwers van de noordzee redux

Ito
Ra
SETI: Space Agencies
A Wild Venture
Kingdom Crossing
A Message From the Stars
Forest Shuffle
Hot Streak
Light Speed Arena

Ik heb alles van Marvel Champions, aan het wachten op Synthezoid Smackdown (al moet ik zeggen dat ik het niet meer zo veel speel, de laatste 2 expansion + 8 laatste heroes zijn nog onaangeraakt, speel soms nog met alles wat ik al heb geopend)
En zoveel goeie mogelijkheden, klopt, maar imo te veel mogelijkheden :D Dus alles terug naar pre-con, spelen puur voor de fun.

Ik heb alles van Marvel Champions, aan het wachten op Synthezoid Smackdown (al moet ik zeggen dat ik het niet meer zo veel speel, de laatste 2 expansion + 8 laatste heroes zijn nog onaangeraakt, speel soms nog met alles wat ik al heb geopend)
En zoveel goeie mogelijkheden, klopt, maar imo te veel mogelijkheden :D Dus alles terug naar pre-con, spelen puur voor de fun.
Ik blijf alles kopen, denk alleen dat ik het spel zelf al 2-3 jaar niet meer op tafel heb gelegd. Maar de completionist in mij blijft hangen :p

lang getwijfeld omdat het duur is en het eerder een spel is die ik solo zou spelen (en ik niet zo een grote solo speler ben) maar nu toch de late pledge gedaan van Arydia: The Paths We Dare Tread.

De voorbije maand enkele nieuwe boardgames gekocht/gekregen:

- Ark Nova
- Critter Kitchen
- Boop
- Flamecraft Duals (kickstarter)
- Kinfire Council
- Fate of the Fellowship

Hoewel ik al enkele jaren Wingspan en Cascadia heb, de laatste maanden toch écht geïnfecteerd door het boardgame virus. Ik vind dit eigenlijk veel leuker dan videogames 😅

Speakeasy is (eindelijk) geleverd geraakt. Wat een doos ook weer :o. 5.5Kg voor 1 spel, zonder mini's. Wel weer serieus stevig karton en dual layered board en veel houten stukjes..

Nu nog de moed vinden om het uit te pakken en nekeer te spelen! Ik kijk er wel naar uit want hij zou weer TOP zijn :)

Speakeasy is (eindelijk) geleverd geraakt. Wat een doos ook weer :eek:. 5.5Kg voor 1 spel, zonder mini's. Wel weer serieus stevig karton en dual layered board en veel houten stukjes..

Nu nog de moed vinden om het uit te pakken en nekeer te spelen! Ik kijk er wel naar uit want hij zou weer TOP zijn :)
Wij gaan deze de 14de spelen. De laatste die ik heb gekocht was Weather Machine, maar het was weeral een beetje hetzelfde als de rest imo. Ben benieuwd!

Te veel op Spelopolis gisteren 🙈

- Castle Combo
-Lone Wolves
- Cthulhu Death May Day: Fear of the Unknown
-Wyrmspan
- De Kwakzalvers van Kakelenburg
- Sleeping Gods
- Photosynthesis

Eindelijk The Presence kunnen kopen aan een schappelijke prijs. Nog getwijfeld om te pre-orderen, dan vergeten en na release had die een geweldige prijs-hike gekregen, pfoeee. Nu heb ik hem sealed te pakken voor minder dan de pre-order prijs dus heel tevreden. 😄

Op boardgameweekend geweest.
Ark Nova: Topspel e..
Slay the spire: goed spel, maar we hebben het niet gehaald, ascension bleek wat lastig. Ik denk dat we te snel de unlocks wilden waardoor we niet genoeg aan het builden waren en dus te zwak voor de elites.
Space Empires 4x: Heel leuk maar we zijn na 8uur gestopt omdat het ne stalemate was en we het gevoel hadden dat we nog 10uur hadden kunnen verderspelen zonder winnaar.
Kinfire: Cava, kweetni, ik vind het niet echt top
Hanabi: Was wel ok, ge ziet u kaarten niet, enkel die van u medespelers en ge moet communiceren om alles te kunnen afleggen; tegen dat moment was mijn hoofd wel al wat ontploft van al het spelen(en drinken:)) Dus blind kaarten in mijn hand onthouden stak tegen op dat moment.
Castle combo: Das wel leuk, simpel combos maken zonder teveel gedoe.
Harmonies: Chill spel, ik ga het deze week eens proberen met mijn dochter om te zien of ze het kan.

Damn it, Kickstarter heeft me weer liggen...

Towers of Sifnos & Arcs (de gewone) expansion.

Tot na de zomer voorlopig effe geen nieuwe boardgames meer, leven is al duur genoeg.

Terug
Bovenaan