Welke boardgames heb je laatst gekocht?

Voor vaderdag Warp’s Edge en een uitbreiding voor Final Girl (Panic at Station 2891) gekregen van mijn vrouw. En om verzendkosten te besparen heeft ze er ineens Sky Team en de uitbreiding van Ark Nova bij gekocht 😎!

Al een tijdje geleden gekocht, maar nu eindelijk toegekomen: plastic showdown board van Kingdom Death: Monster :love:

aN8CH2w.jpeg

Azul Mini en Amun Re: The Card Game gekocht voor mee te nemen op vakantie (was met een mooie korting op Bol.com)

2de hands fb groepen zorgen weer voor een lege portefeuille

Townsfolk tussle
Radlands super deluxe
Cuphead
Next station tokyo
Codenames duet

Dat ben ik nu wat aan het rond horen.
En ook wat aan het kijken naar de spel uitleg want het is wel een serieus time sink
Ik heb het nu al 2 keer gespeeld. En dat is echt wel studeren. Eerste keer vooral gefocust op mijn eigen skills. Laatste keer vooral naar tech en anderen hun skills proberen te kijken. Gelukkig hebben we enkele geoefende spelers die perfect weten hoe het werkt.

Ik heb het nu al 2 keer gespeeld. En dat is echt wel studeren. Eerste keer vooral gefocust op mijn eigen skills. Laatste keer vooral naar tech en anderen hun skills proberen te kijken. Gelukkig hebben we enkele geoefende spelers die perfect weten hoe het werkt.
Ik ken ook niemand die het heeft of ooit gespeeld heeft jammer genoeg.

Ook wat aan het zien voor games dat er wat op lijken maar minder lang duren.

Late pledge van Horror on the orient express toch maar betaald.
Thematisch al ons ding en qua gameplay ziet het er ook wel verrassend goed uit.

Nocturne kickstarter ontvangen via Crowdfinder en direct maar Zanghuo: The First Empire, Caverna: Cave vs Cave big box en uitbreiding voor Forest Shuffle erbij gekocht :p

Teotihuacan Deluxe Master Set kickstarter is gisteren toegekomen.
Verder Path of Civilization en Reizigers van de Zuidelijke Tigris gekocht.

Vanavond komt Teotihuacan op de tafel, blij dat ik die eindelijk in mijn bezit heb want het is mijn favoriete T game.

Terug
Bovenaan