Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!Heb je voldoende mensen die willen spelen?Ben aan het twijfelen voor twilight imperium te kopen.
Dat ben ik nu wat aan het rond horen.Heb je voldoende mensen die willen spelen?
Ik heb het nu al 2 keer gespeeld. En dat is echt wel studeren. Eerste keer vooral gefocust op mijn eigen skills. Laatste keer vooral naar tech en anderen hun skills proberen te kijken. Gelukkig hebben we enkele geoefende spelers die perfect weten hoe het werkt.Dat ben ik nu wat aan het rond horen.
En ook wat aan het kijken naar de spel uitleg want het is wel een serieus time sink
Ik ken ook niemand die het heeft of ooit gespeeld heeft jammer genoeg.Ik heb het nu al 2 keer gespeeld. En dat is echt wel studeren. Eerste keer vooral gefocust op mijn eigen skills. Laatste keer vooral naar tech en anderen hun skills proberen te kijken. Gelukkig hebben we enkele geoefende spelers die perfect weten hoe het werkt.
The Warp is misschien een optie?Ik ken ook niemand die het heeft of ooit gespeeld heeft jammer genoeg.
Ook wat aan het zien voor games dat er wat op lijken maar minder lang duren.
Ben voor voidfall gegaan. Toch speelbaar op 1 avond en de uitleg die ik gezien heb ziet er wel iets uit voor ons.The Warp is misschien een optie?