Welke boardgames heb je laatst gekocht?

Mage Knight, ben heel benieuwd, ziet er heel nice uit! Insert sucked wel tho, blijkbaar zijn er meerdere varianten en heb ik diegene waar niet alle tokens passen :sarcastic:

Laaste aankoop hier was Nidavellir en Nova Luna, wat lichtere spellen om met het vrouwtje en de vrienden die minder into heavy spellen zijn.

Via Outlet Games overlaatst ook nog The Red Cathedral, Rocketmen en Anno 1800 gekocht. Nu nog juist wachten op levering (The Red Cathedral nog niet in stock blijkbaar), maar ergens gelezen dat Anno 1800 uitgesteld werd naar oktober. :wallbash:

Ik twijfel over Everdell, doen? of niet doen?

Ik zoek daarnaast ook iets dat een beetje coöperatief kan gespeeld worden.
Gloomhaven is voor mijn mede-publiek jammer genoeg wat te hoog niveau vrees ik?
Iemand die een tussenstap kent?

Ik twijfel over Everdell, doen? of niet doen?

Ik zoek daarnaast ook iets dat een beetje coöperatief kan gespeeld worden.
Gloomhaven is voor mijn mede-publiek jammer genoeg wat te hoog niveau vrees ik?
Iemand die een tussenstap kent?
Lord of the Rings: Journeys in Middle-earth. Of de instapversie van Gloomhaven? Gloomhaven: Jaws of the Lion.

Ik weet niet wat het niveau is van je medespelers, maar LOTR is perfect voor het niveau van mijn vrouw (vind ze zelf).
Ik ben met ne maat door de campaigns aan het gaan op Adventure-mode. Pintje erbij en helemaal mee in verhaal zitten. Echt zalig spel.
Solo speel ik het spel op Normal. Hard eens geprobeerd, maar ik heb graag plezier wanneer ik boardgames speel :D.

Ben nu aan het twijfelen over De Verdwenen Ruïnes van Arnak. Als ik de reviews mag geloven is het solo ook een aanrader, en lijkt het me zeker interessant nu ik ontdekt heb dat er (gratis) solo-campaigns zijn.
Iemand daar al ervaring mee?

My little scythe
Tranquility
Res Arcana
Dune Imperium

Die laatste is een impuls aankoop, ben benieuwd.

Ik weet niet wat het niveau is van je medespelers, maar LOTR is perfect voor het niveau van mijn vrouw (vind ze zelf).
Voor LOTR heb je niet veel "niveau" nodig hoor (op normaal toch niet). Zolang je een beetje 'in character' speelt komt het wel goed. Ze geven zelf al als 'tip' dat je bepaalde kaarten kan spelen om successen te maximaliseren.

Ben zelf nog niet ver geraakt aangezien de spelersgroep steeds veranderde (of het gewoon te lang geleden is). Ik houd het wel eens voor een weekend.

Voor LOTR heb je niet veel "niveau" nodig hoor (op normaal toch niet). Zolang je een beetje 'in character' speelt komt het wel goed. Ze geven zelf al als 'tip' dat je bepaalde kaarten kan spelen om successen te maximaliseren.
Veel hangt toch ook af van team samenstelling. Los daarvan hebben we toch al 1 chapter verloren en waren er 2 pas binnen op de allerlaatste beurt.

My little scythe
Tranquility
Res Arcana
Dune Imperium

Die laatste is een impuls aankoop, ben benieuwd.

Dune Imperium klinkt interessant, had ik nog niet over gehoord! Al heb ik nog de re-print van Dune in een ongeopende doos én de expansie, misschien moet ik daar eerst mee beginnen :p

Op aanraden van iedereen hier Patchwork aangeschaft. Heb voor de zekerheid wel mijn madam de eerste keer laten winnen :sarcastic: anders bleef het waarschijnlijk bij dat ene spelletje 😉

Eens zot gedaan - waren net in de buurt van Zonhoven dus eens spelhuis binnen gewandeld en buiten gegaan met veeeeel te veel o_O

- Harry Potter Battle of Hogwarts (+ uitbreidingen)
- Disney Codenames
- Villanious
- 20 verfjes

😇

Da's toch niet veel? Dat ge veel geld kwijt zijt bij zowat de duurste webwinkel van België, kan ik wel geloven :p

Have fun met de games! En vooral met de verf. Benieuwd naar wat je zal painten.

Da's toch niet veel? Dat ge veel geld kwijt zijt bij zowat de duurste webwinkel van België, kan ik wel geloven :p

Have fun met de games! En vooral met de verf. Benieuwd naar wat je zal painten.
Momenteel LOTR Journeys afwerken en daarna Star Wars Imperial Assault of Marvel United :D

Aangezien mijn "The Ratcatcher" geleverd was bij Crowdfinder heb ik Gorinto KS gekocht om ze samen te versturen. Anders is het een beetje zotjes van de verzendkosten... Mijn vrouw dacht daar wel anders over. :unsure:

Terug
Bovenaan