Smodge
Well-known member
Na Jaws of the loom wat getest te hebben moest deze er komen
Heb spijt dat ik een jaar gewacht heb om deze te spelen... Echt een aanrader! Word of advice: Buy an insert. Anders echt niet te doen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na Jaws of the loom wat getest te hebben moest deze er komen

Welke insert bedoel je ?Heb spijt dat ik een jaar gewacht heb om deze te spelen... Echt een aanrader! Word of advice: Buy an insert. Anders echt niet te doen![]()

Welke insert bedoel je ?![]()

Lord of the Rings: Journeys in Middle-earth. Of de instapversie van Gloomhaven? Gloomhaven: Jaws of the Lion.Ik twijfel over Everdell, doen? of niet doen?
Ik zoek daarnaast ook iets dat een beetje coöperatief kan gespeeld worden.
Gloomhaven is voor mijn mede-publiek jammer genoeg wat te hoog niveau vrees ik?
Iemand die een tussenstap kent?
Lord of the Rings: Journeys in Middle-earth. Of de instapversie van Gloomhaven? Gloomhaven: Jaws of the Lion.

Ik ben met ne maat door de campaigns aan het gaan op Adventure-mode. Pintje erbij en helemaal mee in verhaal zitten. Echt zalig spel.Ik weet niet wat het niveau is van je medespelers, maar LOTR is perfect voor het niveau van mijn vrouw (vind ze zelf).
.Krijgt overal toch goede reviews, dus zal wel ok zijn. Ik wil het ook graag eens spelen.Dune Imperium
Die laatste is een impuls aankoop, ben benieuwd.
Voor LOTR heb je niet veel "niveau" nodig hoor (op normaal toch niet). Zolang je een beetje 'in character' speelt komt het wel goed. Ze geven zelf al als 'tip' dat je bepaalde kaarten kan spelen om successen te maximaliseren.Ik weet niet wat het niveau is van je medespelers, maar LOTR is perfect voor het niveau van mijn vrouw (vind ze zelf).
Veel hangt toch ook af van team samenstelling. Los daarvan hebben we toch al 1 chapter verloren en waren er 2 pas binnen op de allerlaatste beurt.Voor LOTR heb je niet veel "niveau" nodig hoor (op normaal toch niet). Zolang je een beetje 'in character' speelt komt het wel goed. Ze geven zelf al als 'tip' dat je bepaalde kaarten kan spelen om successen te maximaliseren.
My little scythe
Tranquility
Res Arcana
Dune Imperium
Die laatste is een impuls aankoop, ben benieuwd.

Momenteel LOTR Journeys afwerken en daarna Star Wars Imperial Assault of Marvel UnitedDa's toch niet veel? Dat ge veel geld kwijt zijt bij zowat de duurste webwinkel van België, kan ik wel geloven
Have fun met de games! En vooral met de verf. Benieuwd naar wat je zal painten.