Komt bij ons zaterdag op tafel normaal!Maandag is The Great Wall hier toegekomen. Wel nog geen tijd gehad om hem uit de plastiek te halen. Ben benieuwd naar hoe Awaken Realms een euro style worker placement game ziet, is toch wat anders dan wat ze de laatste jaren hebben uitgebracht. Production value zal wel weer on point zijn.
Vond Etherfields niet zo erg als de meesten, eens je tutorial gespeeld hebt met de rules is het meeste wel duidelijk. (Tenzij we veel verkeerd doen nu)Het is niet de eerste keer dat hun rulebook een puinhoop is. Etherfields is al zo een onmogelijk document. Maar goed dat ze blijkbaar er uit leren want ze hebben Paul Grogan aangesproken om de rulebook van ISS Vanguard te helpen schrijven. Zou al een wereld van verschil moeten zijn.
Oei dat beloofd, beide gebacked en naar beide enorm benieuwd!Ja inderdaad, bij aankomst ook direct geprobeerd, die regels waren bij momenten vage shitZe hebben wel een tutorial app uitgebracht zag ik. Wel grappig, want met Nemesis of Tainted Grail had ik geen problemen. TWOM was dan weer een interessante aanpak.
Maar goed om te zien dat ze er toch actief achteraan gaan. Heb je ISS gebacked? Ik heb er vanaf gezien, maar ben wel nog aan het twijfelen over Frostpunk![]()
Ze hebben wel een tutorial app uitgebracht zag ik. Wel grappig, want met Nemesis of Tainted Grail had ik geen problemen. TWOM was dan weer een interessante aanpak.

We wouden de co-op versie spelen, misschien beter niet gedaan want was niet zo evident qua rules chaos. Toen we de uiteindelijke flow doorhadden viel het wel mee, maar waren we toch paar uur verder