Welke boardgames heb je laatst gekocht?

De reden waarom mijn vriendin en ik geen bordspellenwinkel in mogen wandelen: onze aanwinsten van afgelopen weekend.

IMG-20211114-200319.jpg
Dat is best stevig voor gewoon random een bordspellen winkel binnen te wandelen :laugh:.

Dat is best stevig voor gewoon random een bordspellen winkel binnen te wandelen :laugh:.

- Actie: 2+1 op 999 games. Vriendin wou al lang Kwakzalvers hebben - daar 15 euro bij en we hadden Crew en Port Royal ook.
- Kingsburg aan 50% wegens doosschade: het plastiekje was wat gescheurd en een mini deuk.
- Beide Villainous dozen hadden schade, beide aan 20%. Ook deze stak de ogen van mijn vriendin uit.
- Claim hadden we even gespeeld in de winkel, voor het eerst. Gezien de omvang: perfect om mee te nemen wanneer we weg zijn met de kindjes naar bvb een speeltuin. Die gaat vaak mee gaan ipv The Game of Beverbende of L.A.M.A, of andere spellen van dat formaat, die we nu steeds meesleuren.
- Vriendin houdt van TTR, en roze is een van haar favo kleurtjes. En het steunt ook nog eens een kankerfonds.

AKA

De vriendin wou veel, en ik heb daar handig gebruik van gemaakt om ook wat stuff te kopen dat ik graag wou hebben (Kingsburg en Port Royal), en De Crew kregen we er gratis bij voor wanneer er eens volk mee doet.

De verdwenen ruïnes van Arnak - 35,99 euro
Hansa Teutonica Big Box - 35,99 euro
Pandemic legacy seizoen 2 - 42,99 euro

Black Friday deals op Amazon.nl en Bol.com

Cryo
7 Wonders Duel
Targi
Valse Motten
Western Legends
Q.E.
Botanik
7 Wonders Architects

En zie hier... De belichaming van een structureel en mogelijks mentaal probleem:

PXL_20211124_151436544.jpg

En nu denkt Stantem sowieso "Ha... Schattig" :p

Cryo
7 Wonders Duel
Targi
Valse Motten
Western Legends
Q.E.
Botanik
7 Wonders Architects

En zie hier... De belichaming van een structureel en mogelijks mentaal probleem:

En nu denkt Stantem sowieso "Ha... Schattig" :p
Zoveel in 1 keer kopen doe ik nu wel niet :p

Wel tof om te zien dat je Valse Motten, Western Legends, Q.E. en 7 Wonders Architects hebt gekocht na onze speelsessie vorige keer.

Ja maar als je bijna 1000 spellen hebt in 3 jaar tijd, weet je die aankopen toch wel heel proper te spreiden 😆

Als je erover nadenkt, is dat 1 spel per dag gekocht 🙈

Maar gelukkig niet zoveel in 1 keer als @Cerulean 🥳.

(1000 games, pak aan 30€ gemiddeld, da is dus 30k op 3 jaar of 10k per jaar of 833€ per maand of 27€ per dag :eek2:)
Wat velen hier vergeten is dat van ik al mijn group pledges, en dat zijn er ondertussen al meer dan 100, telkens mijn eigen spel gratis heb.

Wat velen hier vergeten is dat van ik al mijn group pledges, en dat zijn er ondertussen al meer dan 100, telkens mijn eigen spel gratis heb.
Zo doet gij dat dus? Een ander laten betalen voor uw spel? :o..

Hier vorige week op Spel-Plezier mij kunnen inhouden. Enkel uitbreiding van Underwater Cities gekocht, net als Crystal Palace (15 EUR).

Zo doet gij dat dus? Een ander laten betalen voor uw spel? :eek:..

Hier vorige week op Spel-Plezier mij kunnen inhouden. Enkel uitbreiding van Underwater Cities gekocht, net als Crystal Palace (15 EUR).
Hier ook Crystal Palace gekocht op Spel-Plezier, was een te mooie deal om te laten liggen. Daarnaast hebben wij twee samen nog een achttal spellen gekregen voor te demo'en, dus ook wel een mooie buit mee naar huis genomen.

Terug
Bovenaan