Dat is best stevig voor gewoon random een bordspellen winkel binnen te wandelenDe reden waarom mijn vriendin en ik geen bordspellenwinkel in mogen wandelen: onze aanwinsten van afgelopen weekend.
![]()
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is best stevig voor gewoon random een bordspellen winkel binnen te wandelenDe reden waarom mijn vriendin en ik geen bordspellenwinkel in mogen wandelen: onze aanwinsten van afgelopen weekend.
![]()
.Dat is best stevig voor gewoon random een bordspellen winkel binnen te wandelen.
Is dat enkel fysiek in de winkel of ook online via de webshop?De zoektoch naar El Dorado via een dagdeal in Makro (-40% op artikel naar keuze van speelgoed/bordspel).
Zoveel in 1 keer kopen doe ik nu wel nietCryo
7 Wonders Duel
Targi
Valse Motten
Western Legends
Q.E.
Botanik
7 Wonders Architects
En zie hier... De belichaming van een structureel en mogelijks mentaal probleem:
En nu denkt Stantem sowieso "Ha... Schattig"![]()

Ik dacht enkel in de winkel.Is dat enkel fysiek in de winkel of ook online via de webshop?
Ja maar als je bijna 1000 spellen hebt in 3 jaar tijd, weet je die aankopen toch wel heel proper te spreidenZoveel in 1 keer kopen doe ik nu wel niet![]()

Als je erover nadenkt, is dat 1 spel per dag gekochtJa maar als je bijna 1000 spellen hebt in 3 jaar tijd, weet je die aankopen toch wel heel proper te spreiden![]()

Maar gelukkig niet zoveel in 1 keer als @CeruleanAls je erover nadenkt, is dat 1 spel per dag gekocht![]()
.
) Ja maar als je bijna 1000 spellen hebt in 3 jaar tijd, weet je die aankopen toch wel heel proper te spreiden![]()
Als je erover nadenkt, is dat 1 spel per dag gekocht![]()
Wat velen hier vergeten is dat van ik al mijn group pledges, en dat zijn er ondertussen al meer dan 100, telkens mijn eigen spel gratis heb.Maar gelukkig niet zoveel in 1 keer als @Cerulean.
(1000 games, pak aan 30€ gemiddeld, da is dus 30k op 3 jaar of 10k per jaar of 833€ per maand of 27€ per dag)
Exact mijn gedachtFf screenshot nemen voor de volgende keer dat mijn madam nog eens zou zeggen dat ik te veel bordspellen koop.

Ah dus ge zijt gewoon ne dikke profiteur?Wat velen hier vergeten is dat van ik al mijn group pledges, en dat zijn er ondertussen al meer dan 100, telkens mijn eigen spel gratis heb.

't Zal wel zijn.Ah dus ge zijt gewoon ne dikke profiteur?![]()
Zo doet gij dat dus? Een ander laten betalen voor uw spel?Wat velen hier vergeten is dat van ik al mijn group pledges, en dat zijn er ondertussen al meer dan 100, telkens mijn eigen spel gratis heb.
.. Hier ook Crystal Palace gekocht op Spel-Plezier, was een te mooie deal om te laten liggen. Daarnaast hebben wij twee samen nog een achttal spellen gekregen voor te demo'en, dus ook wel een mooie buit mee naar huis genomen.Zo doet gij dat dus? Een ander laten betalen voor uw spel?..
Hier vorige week op Spel-Plezier mij kunnen inhouden. Enkel uitbreiding van Underwater Cities gekocht, net als Crystal Palace (15 EUR).