Welke boardgames heb je laatst gekocht?

De laatste 3 packs van Marvel Champions, en daarnaast mij ingehouden op Essen Spiel.
- Lorenzo Il Magnifico (+2 expansions)
- 1987 Channel Tunnel
- Astra (van Mindclash)

De laatste 3 packs van Marvel Champions, en daarnaast mij ingehouden op Essen Spiel.
- Lorenzo Il Magnifico (+2 expansions)
- 1987 Channel Tunnel
- Astra (van Mindclash)
Was spiel de moeite? Wil ik volgend jaar wel eens naar toe gaan. Hoe waren de prijzen voor Marvel Champions daar?

Wij hebben ons ook ... ingehouden :p
Verder was het erg cool om Vital te spreken IRL! Zei ook dat Weather Machine eingelijk "hetzelfde" speelt als Kanban EV... Heb deze dan ook niet gekocht, omdat deze €155 was en that's just too much :p

Dat gezegd zijnde, wel Weather Machine net gekocht :giggle:

Was spiel de moeite? Wil ik volgend jaar wel eens naar toe gaan. Hoe waren de prijzen voor Marvel Champions daar?
Onnodig om ervoor naar daar te gaan. Fantasy Flight had daar 3 spellen open liggen: Base game MC, Arkham Horror en de nieuwe Twilight Inscription.

Denk niet dat er veel expansies te kopen waren bij hun en bij de kleinere shops die er staan zijn ze allemaal in het Duits.

Verder wel de moeite, maar gewoon heel druk (en dure spellen)

Wij hebben ons ook ... ingehouden :p
Verder was het erg cool om Vital te spreken IRL! Zei ook dat Weather Machine eingelijk "hetzelfde" speelt als Kanban EV... Heb deze dan ook niet gekocht, omdat deze €155 was en that's just too much :p

Dat gezegd zijnde, wel Weather Machine net gekocht :giggle:
Ik koop nooit veel op Essen. De spellen die daar te koop zijn, zijn vaak overpriced en binnen korte tijd een stukje goedkoper hier in de FLG's te vinden. Woodcraft stond daar voor 50, bij Gamevault is het te koop aan 42 ofzo. Dit is maar 1 voorbeeldje :)

Dat gezegd zijnde, Lacerda horen vertellen over zijn spel merk je dat dat pure passie is :). Stond ook constant veel volk om handtekeningen te vragen :p.

True! We hebben spellen laten liggen die online veeeel goedkoper te verkrijgen zijn! Diegene die online 5-15 euro duurder waren hebben we gewoon op Spiel gekocht. Barrage bijvoorbeeld hebben we goedkoper gekocht en bij 3 stuks was de goedkoopste gratis.

Ja, de Vital… toffe kerel :p

Same here. Enkel een paar koopjes gedaan (als ze goedkoper of goed geprijsd stonden of ze enkel daar konden op de kop getikt worden zoals sommige Asian games): Laserox insert, Astra, Joraku. Wel op den bots en puur toevallig bij Fryxgames aan de tafel gaan zitten en met Jacob Fryxenius himself zijn Terraforming Mars The Dice Game te spelen.
Vital ons wa tips gegeven voor Kanban EV

Twijfel... Woodcraft Yes of No? Voornamelijk voor solo play (of max 2) want denk dat er heel wat AP is in een multiplayer game.
Is het fun of is het eerder een grote optimaliseer your turn rekenoefening?

Edit: laat maar, het is besteld :)

Laatst bewerkt:
Mijn Spelonk loot (want om naar Essen te gaan, ben ik te tam)

IMG-20221013-094120.jpg

Vrouwlief heeft ook nog interesse getoond in Wonderland's War en Turing Tumble., dus die ga ik tegen volgende keer eens beter bekijken.

Mijn Spelonk loot (want om naar Essen te gaan, ben ik te tam)

IMG-20221013-094120.jpg

Vrouwlief heeft ook nog interesse getoond in Wonderland's War en Turing Tumble., dus die ga ik tegen volgende keer eens beter bekijken.
Wonderlands war is ook terug op kickstarter nu btw ;-)

Wel pokkeduur als je deluxe met chips wil. Vraag me af of coincapsules ook geen oplossing zijn voor een fijnere spelervaring. Heb dat bij Kwakzalvers ook gedaan.

Enkel de uitbreiding kopen is door de verzending ook een dure aangelegenheid :/

Vandaag eens wat gelezen over Kingdom Death: Monster. Wat is dit voor spel 😂 (die prijzen)? Op hun eigen site vind ik zeer slechte informatie er over, enkel hoe geweldig hun miniaturen zijn en hoeveel kilo aan plastic je krijgt. Boardgamegeek geeft meer informatie...

https://shop.kingdomdeath.com/products/kingdom-death-monster-1-5
420 dollar voor de core set (-> USD$ 508,20 met btw, excl verzendkosten).
Prachtige miniaturen ja, maar om ineens > 500 euro voor de core set neer te leggen is toch raar.
Zo te zien updaten ze dat spel ook alsof het een videogame is, momenteel al aan 1.5 en ik zie 1.6 in pre-order staan. Kun je ook nog om de zoveel maanden het spel gaan "updaten".

Terug
Bovenaan